رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1228

خدمات پس از فروش مطالبه جدی امروز مشتریان ایرانی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : امروز کیفیت و تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی از ضروریات و در واقع حلقه مفقوده صنعت خودرو است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در شرایطی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته خودروسازانی بواسطه عملکرد خوب در فروش و خدمات پس از فروش از رتبه های قابل توجهی برخوردارند و موجب جهانی شدن نام انها شده است مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی نیز خواهان کسب چنین خدمات با کیفیتی از سوی شرکتهای داخلی هستند.

وی تصریح کرد :انتظار ارائه محصولاتی با کیفیت و برخوردار از خدمات پس از فروش مناسب از خودروسازان داخلی نشان از توجه مصرف کنندگان ایرانی به سمت مطلوبیت و ایده ال ها و مقایسه وضعیت موجود خدمات و کیفیت در ایران با محصولات خارجی است.

وی اظهار داشت : امروز خودروهایی مورد توجه مشتریان داخلی است که از استهکام ، استاندارد و خدمات پس از فروش مطلوب برخوردار باشند.

نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : انتظار می رود همان گونه در بسیاری از کشورها موضوع خدمات پس از فروش مورد توجه جدی شرکتها و خودروسازان قرار گرفته در ایران نیز به این مساله مورد اهتمام خودروسازان داخلی قرار گیرد و بحث خدمات پس از فروش در صنعت خودرو کشورمان نهادینه شود.

نکو با اشاره به لزوم ارتقاء فرهنگ مصرف کنندگان داخلی در خرید محصولات و مطالبه منطقی در حوزه خدمات پس از فروش تصریح کرد : امید است مصرف کنندگان ایرانی به حدی برسند که خودروهایی را از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند چه داخلی و یا خارجی را خریداری نکنند.

وی افزود : امروز مشتریان داخلی حاضرند به جهت خدمات پس از فروش مناسب خودروها و ویژگی های محصولی که خریداری می کنند هزینه ای مازاد بر قیمت آن پرداخت کنند البته در این وضعیت انتظار می رود که دولت در این حوزه تلاش بیشتری نموده و تولیدکنندگان و مشتریان را تشویق نماید تا شاهد تولید و عرضه محصولات قابل رقابت با خودروهای خارجی در کشور باشیم.

منبع:http://khabarkhodro.com

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد