رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1844

آمادگی اهواز برای برای توزیع بنزین یورو ۴

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز از توزیع و مصرف ۶۶٣ میلیون لیتر بنزین، نفت گاز (گازوییل)، نفت سفید و ٧١ میلیون مترمکعب گاز فشرده در گستره عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

عبدالصاحب شمخانی روز اظهار کرد: در این مدت ٢۶٢ میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در گستره عملیاتی این شرکت توزیع و به مصرف رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال رشد ٣,۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین ٣٩٩ میلیون لیتر گازوییل در این منطقه به مصرف رسید که این میزان نیز در مقایسه با سال قبل ٢,٩ درصد افزایش داشت.

شمخانی گفت: مصرف نفت سفید نیز در این مدت با ۵ درصد افزایش به یک میلیون و ٩۵٣ هزار لیتر رسید و توزیع گاز فشرده با ٣,۵ درصد رشد از مرز ٧١ میلیون متر مکعب فراتر رفت.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به توزیع گازوییل یورو ۴ از چند ماه گذشته در استان خوزستان، اظهار کرد: این شرکت برای توزیع بنزین یورو ۴ نیز آمادگی دارد و با تولید بنزین با این استاندارد در پالایشگاه آبادان، توزیع آن در سطح منطقه آغاز خواهد شد.

وی درباره تامین فرآورده های نفتی پنج استان از سوی این شرکت توضیح داد: با توجه به اجرای طرح تعمیرات خطوط انتقال فرآورده ، این شرکت در یک ماه گذشته با کاربست همه امکانات، تامین بنزین و گازوییل استانهای قم، ایلام، همدان، کردستان و بخشی از استان کرمانشاه را با استفاده از تانکرهای نفتکش به عهده گرفته و این روند احتمالا تا یک ماه آینده ادامه دارد.

شمخانی انجام این کار را سنگین و پرهزینه عنوان کرد و افزود: سوخت مورد نیاز این استانها از طریق انبار نفت نظامیه در شمال اهواز و از تولیدات پالایشگاه نفت آبادان تامین می شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان خوزستان دو منطقه شامل اهواز و آبادان دارد که تامین و توزیع سوخت در شمال، شرق، شمال شرق، جنوب شرق و مرکز استان تحت پوشش منطقه اهواز است.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد