رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1832

استفاده از کارت سوخت اتلاف وقت است

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به جایگاه های فعال در کشور گفت: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد جایگاه های کشور فعال و حدود ۲ درصد از از جایگاه ها در کشور در حال تعمیرات بوده و یا تعطیل است.

بیژن حاج محمدرضا در خصوص کارمزد جایگاه داران اظهار داشت: در حال حاضر درصدی به عنوان کارمزد جایگاه داران در سال جاری تعیین نشده است و امید است سازمان برنامه وظایف خود را هر چه زودتر انجام دهد.

وی افزود: در حال حاضر میزان مصرف روزانه بنزین ۷۱ تا ۷۶ میلیون لیتر است که با توجه به تک نرخی شدن سوخت میزان مراجعات افراد به جایگاه ها کاهش چشم گیری نداشته است.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز قطع شده و آن ها باید از بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومانی استفاده کنند.

حاج محمدرضا گفت : با افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن ، خودروهای عمومی به هیچ عنوان امکان افزایش کرایه ها را نخواهند داشت و در صورت مشاهده با آن ها برخورد خواهد شد.

وی در خصوص میزان مصرف سوخت در کشور افزود: میزان مصرف سوخت در ابتدای سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داشته است.

حاج محمد رضا با اشاره به حذف کارت های سوخت گفت: استفاده از کارت سوخت هیچ اثر مطلوبی ندارد و صرفا اتلاف وقت است مگر آنکه افرادی سهمیه ذخیره در کارت های خود داشته باشند که در این صورت تا پایان شهریور ماه برای استفاده از سهمیه ذخیره خود فرصت خواهند داشت

وی در خصوص طرح احداث جایگاه های تک تلمبه تاکید کرد: طرح احداث جایگاه های تک تلمبه بنزین غیر قابل اجراست و این جایگاه ها به منظور راه اندازی در مناطق بومی و خیابان های فرعی در نظر گرفته شده است.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد