رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1309

عدم تحقق وعده های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر دولت به حوزه حمل و نقل عمومی گفت : دولت باید علاوه بر اینکه بر بخشی از حمل و نقل عمومی که متصدی آن محسوب می شود مدیریت درستی داشته باشد بلکه باید سهم ۵۰ درصدی خود در توسعه حمل و نقل عمومی را بپردازد.

محمد ابراهیم محبی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در شرایطی که مشتریان اصلی ناوگان حمل و نقل عمومی عامه مردم هستند قطعا باید نظم و انضباط درستی بر آن حاکم بوده و نسبت به توسعه آن توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی قیمت بنزین خاطر نشان کرد : هر چند افزایش قیمت بنزین از جهاتی هم ضروری بوده و هم اینکه در قانون نسبت به افزایش آن تاکید شده است اما این موضوع از مواردی است که اغلب نمایندگان معتقدند نباید اتفاق می افتاد اما حال که این تصمیم از سوی دولت عملی شده، باید همزمان نظارت درست و دقیقی نیز توسط دولت بر اجرای آن صورت گیرد.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عدم تحقق وعده های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی اظهار داشت : متاسفانه تاکنون دولت به وعده های که در خصوص پرداخت سهم خود از حمل و نقل عمومی داده عمل نکرده است هر چند در این راستا عملکرد شهرداری نیز بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه در این زمینه نقش شهرداری تهران به لحاظ توجه به حمل و نقل عمومی قابل تامل و توجه است.

محبی با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی تصریح کرد : هر چند در برخی از شهرها از جمله تهران ، شهرداری نقش خوبی را در حوزه حمل و نقل عمومی ایفا کرده است اما در بسیاری از کلان شهرهای بزرگ این اتفاق نیفتاده و در واقع این مردم هستند که نهایتا از این کوتاهی و کمبودها آسیب خواهند دید.

وی گفت : امید است که مسئولین و دولتمردان در این ارتباط فکری اساسی نموده و هر چه سریعتر به تعهداتشان عمل نمایند.

منبع:خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد