رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1792

فروش ویژه خودرو سراتو با کارت طلایی و گارانتی ۵ ساله

فروش ویژه سراتو به مناسبت عید سعید فطر با شرایط ویژه و استثنایی آغاز شد.

به مناسب فرا رسیدن عید سعید فطر طرح فروش ویژه خودرو سراتو با تسهیلات ویژه بدون ضامن و به همراه کارت طلایی از یکشنبه ۲۱ تیر ماه در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد.

در طرح ویژه فروش خودروی سراتو، برای اولین بار شرایط ویژه ای همچون کارت طلایی و گارانتی ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر با سرویس ادواری و بیمه کامل تصادف و سرقت کلی و جزئی بدون فرانشیز به متقاضیان عرضه خواهد گردید.

از نکات قابل توجه در کارت طلایی می توان به پوشش بیمه کامل شامل سرقت کلی و جرئی، تصادفات کلی و جزئی بدون دریافت وجه(فرانشیز) از مشتری، تعویض دو حلقه لاستیک، تعویض لنتهای عقب و جلو و تیغه برف پاکن و همچنین باطری در طول دوره به همراه پوشش هزینه سرویس کامل ( تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا) چهار بار در طول اشتراک و سرویس ادواری رایگان ۱۵ هزار و ۳۰ هزار کیلومتر اشاره نمود.

از جمله شرایط دیگر این طرح تحویل فوری با بیمه بدنه و همچنین امداد و پشتیبانی کامل ۲۴ ساعته به صورت رایگان خواهد بود که در اختیار تمامی ثبت نام کنندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت.

سراتو محصولی استثنائی از گروه خودروسازی سایپا با همکاری شرکت کیا موتورز کره است که در دو مدل دنده ای و اتومات با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول لوکس یک خودرو ایده آل با امکانات کامل است که در کنار امکانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۴/۶ برای مدل دنده ای و ۷/۷ برای مدل اتومات خود بهره مند است. سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده می کند و با تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد با هندلینگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد