رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1653

قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد باعث کاهش طول عمر خودرو می شود

مدیر تعمیرگاه های مرکزی سایپا یدک از لزوم انجام سرویس های ادواری محصولات گروه سایپا در مراکز مجاز شبکه نمایندگی ها و تعمیرگاه های مرکزی گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

سید عباس میر حسینی، مدیر تعمیرگاه های مرکزی سایپا یدک با اعلام این خبر گفت: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودروهایشان می شود و این موارد می تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند.

وی افزود: علاوه بر این برنامه سرویس و نگهداری خودرو به منظور حفظ کیفیت اصلی خودرو است و تا پایان عمر مفید آن از سوی سازنده خودرو تدوین شده است بر همین اساس سرویس های ادواری نظیر تعویض روغن، تعویض لنت و … باید توسط نمایندگی های مجاز صورت پذیرد.

میر حسینی تصریح کرد: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده در شبکه نمایندگان سایپا یدک، انجام تعمیرات استاندارد مطابق با دستورالعمل های شرکت تولید کننده خودرو، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و دارای گارانتی تعویض و پاسخ گویی تعمیر گاه ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس از جمله مزایای سرویس های دوره ای در شبکه نمایندگی ها می باشد.

وی گفت: قطعا انجام سرویس های ادواری توسط نمایندگی های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

مدیر تعمیرگاه مرکزی سایپا یدک گفت: از مهمترین مسئولیت های شرکت در قبال مشتریان، اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی آنها در خصوص مزایای انجام سرویس های ادواری و لزوم انجام اینگونه تعمیرات در مراکز شبکه است چراکه تعمیرگاه های مرکزی سایپا در راستای انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات نوین به عنوان مهمترین مراکز انجام سرویس های ادواری به صورت استاندارد همواره سهم عمده ای از شبکه را به خود اختصاص داده است.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد