رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1358

‌بازدید مدیرعامل سازه گستر سایپا از شرکت های زنجیره تأمین

مدیرعامل شرکت سازه گستر با هدف بررسی وضعیت زنجیره تأمین از گروه صنعتی کروز بازدید کرد.

معصوم نجفیان، مدیر­عامل شرکت سازه گستر به همراه اعضای هیئت­مدیره، معاونان و مدیران این شرکت از گروه صنعتی کروز، جهت بررسی وضعیت تولید و تعامل هرچه بیشتر با قطعه­سازان، بازدید کرد.

نجفیان ضمن بازدید نزدیک از خطوط تولید این شرکت با مدیران این مجموعه تولیدی به تعامل و گفت­و­گو پرداخت.

مدیر­عامل شرکت سازه گستر با برشمردن برنامه­های تدوین­شده در حوزه زنجیره تأمین، در خلال بازدید خطوط تولید، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا از نزدیک وضعیت و شرایط حوزه تأمین را رصد می­کند و کاملاً به مسائل و مشکلات قطعه­سازان، که به­واقع به عنوان بزرگترین شرکای تجاری ما محسوب می­شوند، آگاهی کامل دارد؛ و در این زمینه تمامی توان خود را به کار گرفته تا این مشکلات را به گونه­ای مناسب مدیریت کند و کاهش دهد.

نجفیان در ادامه افزود: قابلیت­ها و پتانسیل­های فنی و تکنولوژیکی در کنار منابع انسانی متخصص که در قطعه­سازان وجود دارد می­تواند نقش پررنگی را در مسیر حرکت به سوی بومی­سازی و ساخت داخل ایفا کند.

مدیر­عامل شرکت سازه گستر تصریح کرد با توجه به برنامه­های تدوین­شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در بهره­گیری از ظرفیت­های گروه در حل مطالبات مالی زنجیره تأمین در تلاشیم و با افزایش ظرفیت تولید شرایط مناسبی برای قطعه ­سازان ایجاد خواهد شد

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد