رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2201

آغاز تحویل محصول جدید “هایما” از اواسط مهرماه

مدیر عامل ایران خودرو خراسان گفت : بر اساس سیاستگذاری شرکت تنها ۵ در صد از تولیدات ایران خودرو به محصولات چینی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، بیژن زاهدی‌فرد در حاشیه آغاز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد با توجه به آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی خط خودروی جدید “‌هایما” در ایران خودرو خراسان، اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال حدود ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه از این محصول تولید و عرضه می شود.

وی با اشاره به زمان تحویل این خودرو گفت : تحویل خودروی شاسی بلند جدید هایما از اواسط مهرماه آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه این خودرو شاسی بلند هایما در خط تولید خودرو سوزوکی تولید می شود ، اظهار داشت : برنامه تولید این محصول برای سال آینده حدود هزار دستگاه است.

وی با توجه به زمان آغاز پروژه محصول جدید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان گفت : پروژه خودرو شاسی بلند هایما تقریبا از یک سال قبل تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی قیمت خودرو هایما را کمتر از ۱۰۰ میلیون اعلام کرد و افزود : البته پروسه قیمت‌گذاری این خودرو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی در حال انجام است اما پیش بینی می شود قیمت این خودرو کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

وی با توجه به اینکه هم اکنون فاصله چین با دومین خودروساز دنیا تنها ۱۰ میلیون دستگاه خودرو است، اظهار داشت : با توجه به سهم بازاری که هم اکنون تولیدات چینی دارند نمی توان چینی را با ۲۰ میلیون دستگاه خودرو نادیده گرفت.

وی با توجه به سیاست تولید خودروهای چینی در شرکت ایران خودرو تصریح کرد : در سالهای گذشته به دلیل مشکلات موجود و تحریم ها تنها راه ارتباط با خودروسازان خارجی کشور چین بود.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر کاهش قیمت تمام شده تولید، خاطر نشان کرد : تولید محصولات جدید بر روی خط تولید سوزوکی و تغییراتی که در این راستا صورت گرفته است با هدف تولید محصولات جدید و با قیمت کمتر است.

قرار است همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، از خودرو شاسی بلند هایما رونمایی شود.

منبع:خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد