رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2001

استقبال خوب مشتریان از طرح بازدید فنی و سرویس عمومی رایگان محصولات شرکت سیبا موتور

قائم مقام مدیر عامل و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور ، افزایش رضایتمندی مشتریان را از جمله استراتژی های بخش فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور عنوان کرد و گفت : شرکت سیبا موتور همواره بر این مهم واقف بوده که یکی از انگیزه هایی که موجب ترغیب مشتریان به انتخاب و خرید محصولات شرکتها می شود توجه به خدمات پس از فروش و ارائه سرویس مطلوب توسط شرکت سازنده به مشتریان است.مهرداد امینیدر گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : شرکت سیبا موتور نیز در راستای تکریم مشتریان و جلب رضایت آنان و تحقق این باور و تعهد به اجرای آن ، سالی یکبار برنامه بازدید و سرویس رایگان محصولات شرکت سیبا موتور را با همکاری شرکت FAW اجرایی می نماید.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه بازدید فنی و سرویس عمومی رایگان محصولات شرکت سیبا موتور تصریح کرد : در این طرح که از تاریخ سوم مرداد ماه به مدت دو هفته اجرا می شود ، صرفا بازدید خودروها را شامل نمی شود بلکه سرویس عمومی رایگان خودروها (تعویض روغن موتور و فلیترها) را نیز برای مشتریان اجرایی می کند به طوری که در راستای اجرای این طرح حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان قطعه و مواد مصرفی بر روی خودرو مشتریان به صورت رایگان نصب می شود.

وی گفت : در این دوره بازدید رایگان حدود ۳۷ لیتر روغن و همچنین سه عدد فیلتر روغن و فیلتر هوا تعویض می شود ضمن اینکه هدایایی مختلفی هم به رانندگان خودروها و همراهان آنها در نمایندگی هااعطا می شود که در مجموع اگر با دستمزدی که به نمایندگی باید پرداخت شود هر خودرویی تقریبا حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بار مالی برای شرکت در بر خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این طرح سالی یکبار در کلیه نمایندگی های شرکت سیبا موتور در سراسر کشور اجرایی می شود ، افزود : امسال نیز طرح بازدید فنی و سرویس عمومی رایگان محصولات شرکت سیبا موتور در کلیه نمایندگی های شرکت از جمله تعمیرگاه مرکزی تهران، ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، ارومیه ، تبریز، بندرعباس ، سیرجان ، یزد ، اهواز و رودسر از سوم مرداد ماه به مدت دو هفته اجرایی می شود که خوشبختانه تا کنون با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شده است.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی خوب شرکت در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت : شرکت سیبا موتور در راستای اجرای طرح بازدید فنی و سرویس رایگان محصولات شرکت ، تاکنون اطلاع رسانی خوبی را از طریق جراید و روزنامه و همچنین سرویس اس ام اس و همچنین تماس تلفنی با مالکین خودروها داشته است به طوری در این راستا از رانندگان و مالکان خودروها دعوت شده تا به منظور انجام بازدید و سرویس رایگان به نمایندگی های شرکت مراجعه نمایند.

امینی همچنین با توجه به اهمیت دریافت نظرات و بازخورد مشتریان نسبت به مسائل کیفی و فنی خودروها گفت : شرکت سیبا موتور به منظور بررسی کیفیت و مسائل فنی خودرو و تلاش برای رشد کیفی محصولات در جریان اجرای این طرح ،اقدام به دریافت نظرات و بازخورد مشتریان و مصرف کندگان نهایی از محصولات شرکت نموده است که پس از دریافت و جمع بندی این نظرات به طور مستقیم به شرکت سازنده مادر انتقال داده می شود تا چنانچه مشکل جدی وجود داشته در جهت رفع آنها به سرعت اقدام شود.

وی افزود : در مدت اجرای طرح بازدید فنی و سرویس رایگان محصولات شرکت سیبا موتور ، تیمی متشکل از کارشناسان فنی ، گارانتی و امداد به طور مستمر در نمایندگی ها حضور داشته و بر اجرای درست و دقیق طرح نظارت کامل دارند بطوریکه مدیریت محترم عامل شرکت شخصاً بر اجرای دقیق این طرح نظارت کامل و مستقیم دارند.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در سال گذشته خاطر نشان کرد : پیش بینی می شود طرح بازدید فنی و سرویس رایگان محصولات سیبا موتور در مدت اجرا خود در سال جاری نیز نتیجه موفقی داشته باشد.

وی با اعلام اینکه این طرح شامل کلیه محصولات شرکت سیبا موتور از تک محور ، جفت محور و شاسی کامیون کمپرسی می شود، افزود : در طول اجرای طرح بازدید فنی و سرویس رایگان محصولات سیبا موتور کلیه خریداران محصولات از خریداران خرد و حقیقی تا خریداران حقوقی می تواند جهت دریافت خدمات فوق به نمایندگی های شرکت مراجعه نمایند.

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد