رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2216

رونمایی از کاراترین و اقتصادی‌ترین کامیونت ۵.۶ تن در مشهد

سعید محمودی ؛ مدیر فروش شرکت آرین دیزل ضمن اعلام این خبر افزود:”هم‌اکنون در بازار حمل‌ونقل کامیونت‌های ۵ تن از نیازهای اصلی به شمار می‌روند که از سوی شرکت‌های فعال به‌خوبی تغذیه نشده‌اند و ما در آرین دیزل سعی داریم امروز با رونمایی از مدل ۵٫۶ تن یکی از اقتصادی‌ترین و کاراترین کامیونت‌های پوشش‌دهنده این بازار را به مشتریان معرفی کنیم. به گفته محمودی شرکت آرین دیزل تجربه‌خوبی را با کامیونت‌های ۶ و ۷٫۵ تن در بازار ایران داشته است و مشتریان رضایت کاملی از این دو کامیونت دارند.وی در همین راستا ابراز امیدواری کرد که مدل ۵٫۶ تن نیز بتواند استراتژیک ترین بخش بازار کامیونت‌های ایران را پوشش دهد .

کامیونت‌های ۵ تن هم‌اکنون در بازار خودرو کشور با قیمتی نزدیک به مدل‌های ۶ تن عرضه می‌شوند و همین امر موجب می‌شود عمده مشتریان با پرداخت اندکی اضافه مبلغ مدل ۶ تن را انتخاب کنند . این در حالی است که کامیونت‌های ۵٫۶ تن باطراحی جمع و جور و کاربردی تر از مدل‌های ۶ تن ضمن بهره‌گیری از مصرف سوخت و استهلاک گزینه مطلوب‌تری برای شبکه‌های پخش هستند و مشتریان این بازار تاکنون خرید این مدل‌ها را از برندهای دیگر اقتصادی نمی‌دانسته‌اند. برای مثال یکی از کامیونت‌های تولید داخل در مدل ۵٫۶ تن هم‌اکنون در بازار حدود ۸۰ میلیون تومان قیمت دارد و با پرداخت اندکی اضافه بها امکان خرید مدل ۶ تن مهیا می‌شود درحالی‌که آرین دیزل در نظر دارد مدل ۵٫۶ تن را با قیمت ۶۸٫۶ میلیون تومان به مشتریان عرضه کند درحالی‌که مدل ۶ تن همین کامیونت ۸۴٫۵ میلیون تومان قیمت دارد. این موضوع ضمن اینکه از جک ۵٫۶ ارزان‌ترین کامیونت کلاس ۵ تن ایران را می‌سازد موجب می‌شود مشتریان برای رفع نیازهایشان تناژ مناسب را انتخاب کنند.

محمودی همچنین در ادامه بیان مزایای این کامیونت جدید افزود:”جک ۵٫۶ هم‌اکنون در بازار بزرگ‌ترین تناژ قابل حمل را ارائه می‌دهد به‌گونه‌ای که با وزن سبک ۱٫۹ تنی اگر اتاق باری حدود ۱ تن هم روی آن نصب شود همچنان قابلیت حمل حدود ۳ تن بار را دارا خواهد بود . این در حالی است که عمده کامیونت‌های این کلاس بازار ایران ۵٫۲ تن یا ۵٫۴ تن هستند و نیازهای شبکه‌های پخش را به‌خوبی برآورده نمی‌کنند.

پیشرانه این خودرو ۲٫۸ لیتر حجم دارد و حداکثر توانش به ۱۱۴ اسب بخار می‌رسد.این کامیونت حدود ۱٫۱ متر از مدل ۶ تن طول کمتری دارد که خود موجب سهولت بیش‌تر در حمل‌ونقل شهری می‌شود.”

محمودی همچنین با ذکر این نکته که این کامیونت هم به‌صورت معمولی و هم مجهز به‌ جاخواب‌دار قابل عرضه است افزود:”با توجه به امکان حمل تناژ بیش‌تر در مسیرهای خارج شهری ممکن است برخی مشتریان این مدل را با قیمت کمتر به نمونه ۶ تن ترجیح دهند و برای استراحت می‌توانند نمونه مجهز به‌جای خواب را انتخاب کنند که تنها ۱ میلیون تومان گران‌تر است.”

مدیر فروش آرین دیزل همچنین در زمینه انجام آزمایش‌های استقامت و استاندارد این کامیونت جدید در ایران گفت:”درحالی‌که مشغول عرضه مدل‌های ۶ و ۷٫۵ تن بودیم سعی کردیم آزمایش‌های جاده‌ای مدل ۵٫۶ تن را در ایران پیگیری کنیم. این خودرو تاکنون در مسیرهای مختلف اعم از جاده‌های کوهستانی و شرایط دمایی سرد و گرم مورد آزمایش قرار گرفته است و ما به یک میلیون کیلومتر تست‌های سنگین این خودرو توسط JAC بسنده نکردیم و این خودرو را با تمام شرایط ایران نیز سنجیدیم .”

محمودی همچنین زمان عرضه این کامیونت به بازار را شهریور اعلام کرد و افزود:”هم‌اکنون در نمایشگاه خودرو مشهد علاقه‌مندان به خرید این کامیونت ۵٫۶ تن می‌توانند ثبت‌نام کنند.”

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد