رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3019

دومین نمایشگاه صنعت دیزل افتتاح شد

عصر دیروز با حضور علی اکبر بخشی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات تهران دومین نمایشگاه خودرو و قطعات دیزلی اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش یدکی رسانه، مدیریت نمایشگاه های بین المملی استان اصفهان با توجه به اینکه خودرو های دیزلی، عموماً کامیون ها، کشنده ها، اتبوس، مینی بوس و کامیونت ها بازاری متفاوت از خودرو های سواری و شخصی دارند ضرورت این نمایشگاه و خلاء آن احساس می شود که با مشارکت چشمگیر خودرو سازان و وارد کنندگان خودرو های دیزلی و قطعات آنها، اهمیت نمایشگاه در دومین سال برگزاری معلوم شد. علی اکبر بخشی رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران، ضمن بازدید از همه غرفه ها با ایشمان در خصوص نحوه کار و برنامه آینده و چشم انداز پیش رو صحبت کرد. وی از واردکنندگان خودرو های دیزلی خواست با توجه به اینکه ظرفیت ساخت قطعات خودرو های دیزلی در کشور بالا است، به طوری که سابقه و تجربه کشور در این زمینه حتی از خودرو های سواری بیشتر است، برنامه تأمینی قطعات این نوع خودرو را در کشور جدی بگیرند. وی خاطر نشان ساخت کارخانجات تولیدی کشور در حال حاضر به راحتی و بدون نیاز به سرمایه گذاری جدید می توانند تا ۴۰ درصد از قطعات خودرو های دیزلی وارداتی را با کیفیت مطلوب تأمین کنند. در این مراسم از چندین خودرو و کشنده جدید رو نمایی شد. به گزارش خبرنگار یدکی رسانه حضور خودرو سازان چینی در این نمایشگاه قابل توجه بود و به نظر می رسد در بخش صنعت دیزل نیز چینی ها حضور قابل توجهی در بازار ایران خواهند داشت.

یادآور می شود این نمایشگاه تا ۱۶ مهر از ساعت ۱۵ الی ۲۰  برای بازدید عموم دایر است.

عکس های مراسم بازدید:
افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94 افتتاحیه نمایشگاه دیزل اصفهان 94

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد