رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2599

شروع به کار نمایشگاه اصفهان

همان طور که پیشتر نیز خبر برگزاری نماشگاه ماشین آلات در اصفهان  را خواندیدم امروز ۱ مهر ماه شروع به کار کرد
علاقمندان به شرکت در آن می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ (سه بعد از ظهر تا نه شب) از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه هاش شهر اصفهان بازدید نمایند، شایان ذکر است که این نمایشگاه تا ۵ مهر ماه نیز دایر خواهد بود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” width=”50%” ]مکان: اصفهان پل تاریخی شهرستان زمان: ۱ تا ۵ مهر ماه ساعات بازدید: ۱۵ الی ۲۱ هر روز موضوع نمایشگاه : ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی عمرانی و صنایع وابسته[/box]

 

هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، عمرانی و صنایع وابسته از یکم تا پنجم مهرماه در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور ۴۰ مشارکت کننده از استان های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی، فارس، یزد و کرمان و نیز نمایندگی های کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی و ترکیه برپا خواهد شد.

۴۰ مشارکت کننده حاضر در هشتمین دوره این نمایشگاه ، در زمینه ماشین آلات از قبیل بیل، لودر، گریدر، بولدوزر، پمپ بتن، سنگ شکن و چکش هیدرولیکی فعالیت می کنند.

حضور بیشتر شرکت های برند مطرح فعال در حوزه ماشین آلات سنگین و استقبال خوب و قابل توجه این شرکت ها از نمایشگاه اصفهان تفاوت این دوره نمایشگاه ماشین آلات سنگین است.

از جمله برندهای حاضر در نمایشگاه امسال می توان به هیوندای، نیوهلند، سانی، کوماتسو، ایستا، لیوگانگ، سانواردو و شانتویی اشاره کرد. ضمن اینکه برای حضور و بازدید از این نمایشگاه از دست اندرکاران فعال حوزه ماشین آلات سنگین در بخش خصوصی و مسوولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و کلیه اعضای انجمن ماشین آلات سنگین کشور و تیم های راهداری دعوت به عمل است.

نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ تاریخ مذکور، منتظر بازدید متخصصان، دست اندرکاران، مسوولان و علاقمندان این حوزه است. 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد