رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1468

چشم امید صنعتگران به خودروسازی است

مدیر عامل گروه خودروساز ی سایپا با صدور پیامی، فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

دکتر مهدی جمالی در این پیام، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و امید به بهره گیری از فیوضات این ماه ضمن بیان این مطلب که گروه خودروساز ی سایپا در چند سال اخیر شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته، اظهار کرد : با توجه به برنامه ریزی ها و تلاش های تمامی مدیران، کارکنان و کارگران خدوم و متعهد شاغل در گروه ، سایپا به زودی گام در مسیری خواهد نهاد که انتهای آن توسعه همه جانبه و تبدیل شدن به یک تولیدکننده منطقه ای و جهانی خواهد بود.

متن پیام مدیرعامل گروه خودروساز ی سایپا به شرح زیر است:

باسمه تعالی

صنعت خودروساز ی ایران با پشت سر گذاردن انبوهی از مشکلات، موانع و محدودیت های داخلی و بین المللی، این روزها مشغول سپری کردن فصلی جدید از حیات خود است.

در بحبوحه ی همین مشکلات، گروه خودروساز ی سایپا نیز همپا با سایر شرکت های تولیدکننده همکار خود در این صنعت، با وجود مشکلات یاد شده، مباحثی همچون ارتقاء کیفیت، توسعه سبد محصول و ایجاد تنوع در خودروهای تولیدی، همکاری با خودروسازان مطرح بین المللی و تلاش جهت انتقال دانش و الگوبرداری از صنایع روز، توجه به ظرفیت های درونی و استفاده از داشته های داخلی و جذب سرمایه خارجی را در دستور کار خود قرار داده است .

در این میان، آن چه بیش از همه توجهات را به خود معطوف ساخته، حرکت گروه خودروساز ی سایپا در مسیر تحقق سیاست ها و اهداف ترسیم شده ی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد مقاومتی” است که همچون الگویی ترسیم شده، به عنوان مسیر تعالی بخش سایپا در راه خودسازی و بازگشت به خویشتن در دستور کار قرار گرفت و سایپای امروز را در حوزه استفاده از منابع داخلی به بلوغی منحصر به فرد و متفاوت از دیروز رسانده است.

نگاه بسیار عمیق و کارشناسانه ی ریاست محترم جمهوری نسبت به صنعت خودرو و تدابیر مدبرانه مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار حمایت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران موجب شده، تقدیر تازه ای در سرنوشت صنعت خودروساز ی ایران نسبت به سالیان گذشته رقم بخورد و دومین صنعت بزرگ ایران پس از نفت را نسبت به آینده خود امیدوار سازد.

در شرایط فعلی، صنعت خودروساز ی کشور که چشم امید صنعت گران داخلی به آن دوخته شده نیازمند کمک و همراهی بخش های اقتصادی و مالی به ویژه بانک های عامل برای رفع مشکلات نقدینگی و همچنین تولیدکنندگان فعال در زنجیره تامین برای رفع موانع تولید محصول است که قطعاً تمامی این بخش ها با درک صحیح از اهمیت صنعت خودروساز ی و ضرورت فعالیت همه جانبه آن و تاثیر این صنعت بر اقتصاد کلان کشور و تولید ناخالص داخلی به یاری خودروساز ی ها خواهند شتافت.

امیدوارم در سالی که مزین به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” شده، با حمایت کلیه اقشار عمومی و مصرف کنندگان محترم از تولیدات ملی و محصولات ساخته ی دستان پرتوان فرزندان خدوم ایران زمین در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروساز ی سایپا، بتوانیم این مجموعه را در مسیر اعتلای خود هدایت ساخته تا در پیشگاه خدای متعال سربلند و سرافراز باشیم.

اینجانب بار دیگر به نمایندگی از تمامی همکاران عزیز و متعهد گروه خودروساز ی سایپا فرارسید روز ملی صنعت و معدن را به صنعت گران و فعالان حوزه های صنعتی و معدنی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد