رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2848

اتحادیه نمایشگاه های بین المللی

UFI :   Union of international fairs
اتحادیه نمایشگاه های بین المللی
UFI: The Global Association of the Exhibition industry
مجمع جهانی صنعت نمایشگاهی
UFI در۱۵ آپریل ۱۹۲۵ توسط ۲۰ نمایشگاه برجسته و شناخته شده ی اروپایی در میلان ایتالیا ایجاد شد. UFI یک مجمع بین المللی غیر سیاسی است. وقتی نمایشگاه به عنوان UFI approved event شناخته می شود به این معنی است که نمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و UFI ضمانتی برای یک سرمایه گذاری دقیق و درست ایجاد کند البته هم برای بازدیدکنندگان و هم برای کسانی که نمایشگاه را برگزار می کنند .
UFI: 1- جمع آوری نمایشگاه های برجسته داخلی و خارجی ۲-مالک مکان های برگزاری نمایشگاه ۳-انتخاب شرکاء از صنعت نمایشگاهی ۴-مجمع برجسته ی سازماندهی کننده ی بازرگانی جهانی است. برای بدست آوردن و نگه داشن UFI موضوع مهم این است که تعداد نمایش دهنده های داخلی و خارجی و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان و آمار نمایشگاه ها برای مجمع فضای اصلی مورد رسیدگی و بازرسی قرار می گیرد. UFI تلاش می کند تا اطلاعات دقیق بدست بیاورد چون به او کمک می کند که تصمیمات صحیح در جهت سرمایه گذاری و شناخت استعدادهای بالقوه ی ارباب رجوع و مشتری خود بگیرد. اعضاء UFI نماینده ی اعضایش است و در جهت ترقی و رشد و حمایت کردن اعضاء خود تلاش می کند و همچنین در جهت رشد و ترقی ویژگی های مخصص نمایشگاه های تجاری و بازرگانی تلاش می کند. کسانی که می توانند به UFI متصل شوند شامل: سازمان ها، موسس های بین المللی نمایشگاه ها، شرکاء صنایع که به نمایشگاه های داخلی و خارجی مرتبط می شوند.
UFI به محل برگزاری نمایشگاه ها هم نظارت دارد و آنجا را تعیین صلاحیت می کند. عضو UFIبودن این مزیت را دارد که شما را به عنوان یک سازمان با کیفیت در صنعت نمایشگاهی معرفی می کند.
۶۷۶ سازمان عضو UFI هستند که در ۸۲ کشور وجود دارند. UFI دارای برنامه های آموزشی هم هست که شامل ۱-در جه ی مدیریت نمایشگاهی می شودUFI EMD)-2)دوره های آموزشی آنلاین که بدون هیچ هزینه ای روی وب سایت آنها موجود است.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد