رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3480

رضایت قطعه سازان از وام ۲۵میلیونی

به گزارش «یدکی رسانه»، ساسان قربانی اظهار کرد: پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو با توجه به پایین بودن بهره آن راهکار مناسبی برای کمک به مصرف‌کنندگان برای افزایش قدرت خرید آنها است.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا هنگام بروز رکود در اقتصاد، دولتها به صنایع درگیر رکود کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: عرف معمول جهانی در این زمینه صدور کارت اعتباری برای شهروندان است تا بتوانند نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کرده و به مرور اقساط اعتبار را به بانک بازپرداخت کنند.

دبیر انجمن قطعه سازان ایران ادامه داد: بنابراین ایده پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو نیز به شرطی که درست اجرا شود، ایده خوبی بوده و به خروج صنعت خودرو و برای قطعه سازان از رکود کمک خواهد کرد.

وی افزود: البته نکته مهم در این زمینه تسریع مسوولان در پرداخت این تسهیلات است زیرا با اعلام پرداخت این وام، بسیاری از مصرف‌کنندگانی که قصد خرید خودرو را داشتند خرید خود را به تعویق انداخته‌اند تا بتوانند از این وام استفاده کنند.

قربانی با بیان اینکه با توجه به انتظار شهروندان برای استفاده از وام خرید خودرو، تاخیر در پرداخت آن باعث تشدید رکود در بازار خواهد شد، تصریح کرد: پرداخت وام خرید ۲۵ میلیون تومانی باید به سرعت آغاز شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد