رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3731

کدام خودرو ها در صدر فروش قرار داشتند؟

قیمت انواع خودرو داخلی

در متن اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است: «ضمن سپاس از عموم مردم شریف که با استقبال وحمایت خود از تولید داخلی زمینه ساز بازآفرینی و اعتماد مجدد به تلاشگران، مدیران، کارشناسان و کارگران خصوصا در صنعت خودرو شدند، لازم است به چند نکته اشاره شود:

۱- طبق گزارش ها، تا عصر امروز (سه شنبه) در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از ۲۰ هزار خودرو ثبت نام شده است که ۴۰ درصد آن پژو ۴۰۵ نزدیک به ۳۰ درصد سمند و مابقی به پژو پارس، ال۹۰ و پژو ۲۰۶ و دنا بوده است.
همچنین در گروه خودروسازی سایپا نیز بیش از ۱۹ هزار خودرو ثبت نام شده که ۷۰ درصد آن متعلق به پراید و تیبا و مابقی به خودروهای ال ۹۰ و وانت زامیاد برلیان بوده است.
۲-بنا بر گزارش دریافتی از روابط عمومی شرکتهای ایران خودرو و سایپا در روزهای آینده نیزشاهد استقبال خوب هموطنان عزیر کشور از این طرح خواهد بود.
۳- تلاش برخی رسانه ها جهت ایجاد یاس و ناامیدی و القای برخی ابهامات راه به جای نخواهد برد و مردم فهیم ودانای کشور به خوبی رفتارهای مغرضانه سیاسی را تشخیص خواهند داد و براساس منافع کشور تصمیم خواهند گرفت.
۳- همانطور که مردم شریف می دانند یکی از مزایای بسته اقتصادی دولت این است که این طرحی اختیاری است و هیج گونه اجباری در آن وجود ندارد اما از رفتارشناسی مشتریان مشخص است که در اولین گام (خرید خودرو) با موفقیت همراه بوده است و بدون تردید این حرکت موجب دلگرمی همه دست اندرکاران و کارگران زحمت کش صنعت خواهد شد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد