رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4213

نمایشگاه چهارم و نگاه اعضاء

یدکی رسانه: ماحصل مثبت بهترین نتیجه ای است که در پایان هر رویداد مهم عاید شرکت کنندگان، بازدید کنندگان و برگزار کنندگان آن می شود و این مساله اتفاق نمی افتد مگر آنکه همه اعضاء آن مجموعه دست یاری بدهند.

اتحادیه هم در جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود هیچگاه از این سیاست فاصله نگرفته و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات اعضای محترم صنف نهایت استفاده را کرده است.

در حال حاضر هم که در آستانه برگزاری نمایشگاه چهارم اتحادیه هستیم از نظرات برخی از اعضاء و شرکت کنندگان بهره مند شده ایم که در ادامه می خوانید:

مهدی نبی زاده از اعضای اتحادیه و یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه تخصصی قطعات در خصوص برگزاری بهتر نمایشگاه چهارم اتحادیه می گوید: اطلاع رسانی یکی از مباحثی است که باید جدی گرفته شود و محدود و معطوف به یک ماه پیش از زمان برگزاری هم نباشد. برای اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر بازدید کنندگان باید در طول سال حجم تبلیغات و اطلاع رسانی را افزایش داد تا نمایشگاه چهارم به صورت یک برند درآید.

وی در ادامه ضمن اشاره به محل برگزاری نمایشگاه می گوید: بهتر است برای محل برگزاری نمایشگاه فکر بهتری کنیم و در مکان در دسترس تری نمایشگاه چهارم را برگزار کنیم و البته به چیدمان و نورپردازی غرفه ها هم اهمیت بیشتری دهیم.

 

حمزه واعظی دیگر عضو اتحادیه در خصوص برگزاری مناسب نمایشگاه بر این باور است که مکان برگزاری تاکنون جای مناسبی نبوده و به لحاظ ایاب و ذهاب برای بسیاری از بازدید کنندگان سختی هایی را به وجود آورده است.

وی در ادامه تصریح می کند: نکته دیگری که به اعتقاد من بسیار مهم است و باید آن را جدی بگیریم بحث دعوت از همه اقشار جامعه است چرا باید در نمایشگاه فقط افراد مرتبط با کارشان حضور داشته باشند به هرحال امروزه صنعت خودرو با همه آدمها به نوعی ارتباط دارد و ما باید در اطلاع رسانی های مان به این نکته توجه کنیم که حضور عموم مردم هم می تواند نمایشگاه را ارزشمندتر کند.

 

شهرام شیرازی شرکت کننده در ادوار مختلف نمایشگاه تخصصی اتحادیه می گوید: پیشرفت در نمایشگاه سوم واضح بود و دستاوردهای خوبی هم داشت البته این بدان معنی نیست که بدون نقصان و کاستی بود به هرحال هر نمایشگاه تازه متولد شده ای اشکالاتی دارد که برگزار کنندگان آن باید به فکر رفع آن باشند.

وی در ادامه می افزاید: مکان برگزاری نمایشگاه جای مناسبی نیست و باید عوض شود اگر هم امکان این مساله وجود ندارد بهتر است تسهیلات ویژه ای برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شود. همچنین بحث اطلاع رسانی تقویت شود تا از سراسر کشور مخاطب داشته باشیم. ضمن آنکه بازدید کننده عام را هم در دستور کار داشته باشیم چراکه هرچقدر اقشار بازدید کننده متنوع تر باشند ماحصل کار و شرکت در نمایشگاه برای اتحادیه و غرفه داران ارزشمندتر خواهد بود.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد