رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4969

ذخیره سازی سوخت ایام عید در استان های شلوغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می گوید سوخت لازم برای تعطیلات عید نوروز در استان های زیارتی و سیاحتی کشور ذخیره سازی شده و این ذخیره سازی نیز استمرار خواهد داشت.

سید ناصر سجادی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان از بابت بنزین در ایام عید نوروز خیالی راحت داشته باشند چرا که از هم اکنون نسبت به ذخیره سازی در کل کشور و البته در استان هایی که پیش بینی می شود حجم تردد بیشتری داشته باشند اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان این که از دهه سوم بهمن ماه گروه های گل گشت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از همه مجاری عرضه سوخت در مسیرهای پرتردد کشور بازدید می کنند، اظهار داشت: مشابه سال های گذشته این گروه ها در صورت مشاهده و بروز هرگونه مشکل در تجهیزات مراکز عرضه سوخت مسیرها، این مشکلات را بر طرف خواهند کرد.

سجادی در همین رابطه تاکید کرد: گروه های گل گشت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به منظور اطمینان از رفع مشکلات احتمالی در تجهیزات و خدمات جانبی مراکز عرضه سوخت در مسیرهای پر تردد، دو بار از این مراکز بازدید خواهند کرد

این مقام مسئول در وزرات نفت در پایان تصریح کرد: شرکت پخش، از هم اکنون ذخیره سازی لازم سوخت را در نقاط پایانی و به ویژه استان های پرتردد کشور انجام داده است تا شهروندان در ایام نوروز و به طبع آن تعطیلات طولانی مدت، مشکل خاصی از این بابت نداشته باشند.

استان های خراسان رضوی، خوزستان و مازندران ۳ استانی هستند که بنا بر آمار، در ایام عید بیشترین حجم مسافران نوروزی را میزبانی می کنند.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد