رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4950

قیمت خودروها همچنان مورد توجه کارشناسان

یک کارشناس صنعت خودرو اعتقاد دارد اگر خودروسازان در قیمت گذاری خودروهای سواری جدیدی که به بازار می آید یک سری اصول را رعایت کنند قطعا می توانند عنوان پر فروش ترین خودروها را از آن خود کنند.
مصطفی ممقانی اصل با بیان این مطلب افزود: مردم به خوبی دریافته اند خودروهای ارزان، فقط قیمت کمی ندارند و از نظر کیفیت در رتبه خیلی خوبی قرار ندارند. از طرفی خودروهای گران قیمت به دلیل شرایط اقتصادی مردم به نظر خیلی به صرفه نباشد و این می تواند این معنا را بدهد که مردم در «سبد خرید» خود نمی توانند به یک قیمت متعادلانه دست یابند.

وی در همین رابطه ادامه داد: شاید به همین علت باشد که معمولا در چنین مواقعی دست به انتخاب خودرویی می زنند که از طرفی هم می تواند باعث فشار اقتصادی نشود و هم کمتر از مبلغ در نظر گرفته شده، پول بابت خرید یک خودرو پرداخت کنند.

این کارشناس خودرو در رابطه با قیمت پیشنهادی خود جهت خرید راحت تر مردم بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته اگر خودروهای جدیدی که وارد کشور می شوند حدود قیمتی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون داشته باشد قدر مسلم می تواند به بهبود وضع خرید مردم منجر شود چرا که این میانگین قیمتی نه چندان گران است و نه خیلی ارزان، بنابراین مردم می توانند با قیمتی «متعادل» دست به خرید خودرو بزنند.

ممقانی اصل با اشاره به وضعیت فروش خودروها در بازار اظهار کرد: تقریبا تمام کارشناسان از متنوع نبودن قیمت ها و محصولات در بازار خودرو ایران گلایه دارند در نتیجه اگر شرکت های خودروسازی دست به تولید خودروهای جدید تر با قیمتی که به نظر می رسد به جیب بیشتر مردم بخورد، بزنند و آن را به بازار عرضه کنند قدر مسلم می تواند عنوان پر فروش ترین خودروهای ایران تا حدی جا به جا شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به برداشته شدن تحریم ها و به طبع آن تنوع محصولاتی که وارد بازار کشور خواهد شد امید آن می رود خریداران با شرایط بهتری خودروی مورد نیاز و علاقه خود را خریدرای کنند.

منبع: پرشین خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد