رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=4644

کاهش یکباره قیمت ارز ضرر جبران ناپذیری به بازار لوازم یدکی وارد می کند

نائب رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو گفت : لغو تحریم ها تاثیر قابل توجهی بر بازار لوازم یدکی خودرو و اصناف دیگر خواهد داشت و اثرات خوبی در زمینه های مختلف کیفی و کمی را شاهد خواهیم بود .

سید مهدی کاظمی افزود : همچنین نباید یکباره کاهش قیمت ارز را داشته باشیم بلکه باید به مرور زمان قیمت ها شکسته شود زیرا اکثر همکاران در این صنف ، لوازم یدکی را با قیمت ارز بالا خریداری کرده و با پایین آوردن قیمت اجناس ضرر بزرگی به صنف لوازم یدکی وارد می شود .

وی افزود : در خصوص بازار واردات لوازم یدکی خودرو پس از تحریم ها به سمت ارتباطات بین المللی بهتر با کشورهای متعدد رفته و محصولات با کیفت تری را وارد خواهیم کرد .

کاظمی گفت : لغو تحریم ها در سال های آینده به سود مصرف کنندگان بوده و همچنین ورود جنس های با کیفیت در بازار و امکان دستیابی آسان برای تاجران در معاملات را به همراه خواهد داشت .

وی تصریح کرد : مهمترین مشکلات صنف لوازم یدکی در بخش مالیاتی و رکود بازار است که در صورت ادامه این وضعیت جز ورشکستگی برای این صنف ارمغانی نخواهد داشت که امیدواریم با کمک و همکاری بیشتر دولت احساس رضایتمندی را در همکاران خود ببینیم .

منبع: خبرخودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد