رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5022

گسترش فعالیت رنو در بازار ایران

پس از توافق برجام و امضای سند همکاری مجدد میان پژو و ایران خودرو، هر روز شاهد حواشی متعددی در داخل کشور بوده‌ایم که همچنان هم ادامه دارند، ولی حالا شاهد حواشی خارجی در رابطه با این قرار داد میان پژو و ایران خودرو هستیم، حاشیه‌ای که سرچشمه آن از دیگر شرکت خودروسازی فرانسوی، یعنی رنو سرچشمه می‌گیرد.

براساس گزارشات بدست آمده، مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو در جریان نشستی میان سرمایه گذاران این شرکت خودروسازی، رقیب هموطن خود یعنی پژو را که چندی پیش با ایران خودرو سند همکاری تولید ۲۰۰ هزار دستگاهی در سال را امضا کرد، به چالش کشید و گفت که ما برای بازگشت مجدد به بازار ایران، مجبور به امضای هیچ توافق نامه‌ای نیستیم، چون برخلاف شرکت خودروسازی پژو، پس از تشدید تحریم‌ها و ورود خودرو به لیست تحریم‌ها، بازار ایران را رها نکرده و همچنان فعالیت خود را در این کشور هرچند کمتر از گذشته، پایدار نگه داشته‌ایم.

بر همین اساس به افزایش تولید خودرو سریعتر از رقیب هم وطن خود در بازار ایران ابراز امیدواری کرده است.

مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو همچنین در حاشیه نمایشگاه بین المللی دیترویت عنوان کرد که به محض برداشته شدن تحریم‌های ایران، آماده برای گسترش روابط و تولید در ایران هستیم، بازاری که پتانسیل تولید سالانه بیش از ۱٫۵ تا ۲ میلیون خودرو را دارد و می‌‌توان فعالیت موثری در این بازار داشت.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد