رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5544

سهم قطعات چینی در شبکه تامین ایران خودرو صفر می شود

مدیرعامل ایساکو از آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۶ فروردین ۹۵ در سراسر کشور خبر داد.

سیدرضا حسینی ، با اعلام این خبر افزود : جشنواره خدمات نوروزی با همکاری ۵۱۹ نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور اجرا می شود که از این تعداد ۲۸۷ نمایندگی به صورت شبانه روزی فعال هستند.

وی ناوگان خدمت رسان در جشنواره خدمات نوروزی ایساکو را بیش از ۲۱۰۰ ناوگان آماده در مسیرهای پرتردد کشور ذکر کرد و گفت : برای تامین اقلام مازاد بر اقلام پرمصرف پیش بینی شده نیز، ۲۶۲ فروشگاه ایساکو نیز آماده عرضه خدمات و قطعات مورد نیاز مشتریان خواهند بود.

وی همچنین تعداد نمایندگی های فعال در این طرح را ۶۷ درصد ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و با بیان این که ۴۶۴ قطعه پرمصرف در سبد قطعات تامین شده قرار دارد، گفت: ۸۵۰ هزار قطعه از یک هفته قبل از آغاز جشنواره، در اختیار نمایندگی ها قرار گرفته است.

وی گفت : در طرح نوروزی امسال ایساکو ۵۱۹ نمایندگی، ۲۶۲ فروشگاه و دو هزار و ۱۴۰ اکیپ امدادخودرو مشارکت دارند.

وی گفت : بر اساس این طرح، ۴۴ نماینده در مسیرهای پرتردد به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا ریسک ماندن مسافران در جاده را برطرف کنیم.

مدیر عامل ایساکو همچنین شبکه متخصص و آگاه، قطعات مناسب و با کیفیت و زمان مناسب برای خدمت رسانی ار از شاخص هایی دانست که در جشنواره خدمات نوروزی امسال مورد پایش و سنجش قرار می گیرد و گفت: بر اساس بازخوردهایی که از اجرای طرح جشنواره نوروزی دریافت می کنیم، مسیر ارایه خدمت به مشتریان در سال ۹۵ را تعیین خواهیم کرد.

حسینی در ادامه از تصویب آیین نامه مراقبتی از عملکرد نمایندگی ها در طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: عملکرد نمایندگی های فعال به صورت مستمر پایش خواهد شد و در صورت بروز تخلف اقدام تنبیهی مناسب پیش بینی شده است.

وی همچنین برهزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس تعرفه های تعیین شده تاکید کرد و گفت: اجرت خدمات از موارد پیش بینی شده در سیتسم نظارتی است و در صورتی که مشتری اجرت دریافتی را متناسب با خدمات نمی داند، می تواند به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و طرح موضوع کند.

وی با اشاره به آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات عمومی به خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو، در باره امدادهای متفرقه و غیرمجاز گفت: باید با افزایش توانمندی های خود، باعث شویم مردم به سمت امدادهای متفرقه نروند و خدمات مناسب ما به عنوان یک مانع در این زمینه عمل کند.

مدیرعامل ایساکو همچنین از آغاز اجرای فرایند بهبود مستمر در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایت مندی مشتریان در این حوزه خواهیم بود.

حسینی همچنین صیانت از مشتریان را از وظایف و مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو خواند و اظهار کرد: امیدوارم با استفاده از تجارب سال های گذشته و با رویکردی نوین و خلاقانه در بخش خدمات پس از فروش، سفر نوروزی بی دغدغه ای را برای مشتریان ایران خودرو رقم بزنیم.

وی در ادامه درخصوص لغو فعالیت برخی از نمایندگی های ایساکو در سال جاری گفت : امسال مجوز ۳۷ نمایندگی لغو و مجوز ۲۹ نمایندگی تعلیق شد و ۲۷ نمایندگی نیز اخطار کتبی گرفتند.

وی اظهار داشت : برای تعیین و یا لغو مجوز نمایندگی یک کمیسیون اعطا و لغو وجود دارد که به صورت ماهیانه تشکیل و عملکرد نمایندگی ها به صورت مستمر پایش می شود.

وی خاطر نشان کرد : این کمیسیون میزان شکایت مردم از نمایندگی ها، ارائه خدمات گارانتی و وارانتی، استفاده از قطعات غیرمجاز، پتانسیل شبکه و شاخص های فنی نمایندگی ها و عملکرد آنها را مشخص می کند و براساس این شاخص ها ارزیابی ماهانه انجام می گیرد.

وی در ادامه از کاهش قطعات چینی در شبکه تامین این شرکت در سال ۹۵ خبر داد و گفت : در سال آینده سهم قطعات چینی در شبکه تامین ایران خودرو به صفر می رسد.

منبع: خبرخودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد