رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=5628

همکاری‌ با شریک ایرانی‌مان را افزایش می‌دهیم

مدیرعامل اسکانیا: همکاری‌ با شریک ایرانی‌مان را افزایش می‌دهیم

هنریکسن گفت: خوشبختانه دو طرف تمایل دارند که همکاری‌های خود را افزایش دهند و دولت ایران نیز زمینه‌های این همکاری را فراهم کرده است.

به گزارش ” یدکی رسانه ” به نقل از ایلنا، مدیرعامل شرکت اسکانیا با اشاره به سابقه حضور این شرکت در ایران گفت: ما از سال‌ها قبل در ایران حضور داشتیم و فکر می‌کنم یکی از معدود شرکت‌های اروپایی بودیم که حتی در زمان تحریم‌ها باز هم همکاری خود را با ایران ادامه دادیم و اکنون که شرایط بهتر شده و تحریم‌ها لغو شده به دنبال گسترش سطح همکاری‌ها با شریک ایرانی خود هستیم.

هنریکسن افزود: خوشبختانه دو طرف تمایل دارند که همکاری‌های خود را افزایش دهند و دولت ایران نیز زمینه‌های این همکاری را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این شرکت در زمینه خودروهای سنگین فعالیت دارد لازم است برخی هماهنگی‌ها با راهنمایی و رانندگی ایران در خصوص استانداردها انجام شود و ما در حال انجام این کار هستیم و امیدواریم این گفت‌وگوها به نتیجه مثبت برسد.

وی به سابقه همکاری این شرکت با پلیس سوئد اشاره کرد و گفت: ما با همکاری که در یک طرح مشترک با پلیس سوئد داشتیم توانستیم تلفات جاده‌ای را در این کشور در خصوص خودروهای سنگین به حداقل برسانیم و از این حیث اکنون در اروپا رکوردار هستیم.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد