رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=6155

پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی زنجیره تولید قطعات، توزیع و خدمات خودرو و ماشین آلات تهران کلید خورد

اولین جلسه نمایشگاه پنجم برگزار شد.

روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه اولین جلسه شورای عالی نمایشگاه های اتحادیه با حضور تمامی اعضای شورا و رئیس جدید اتحادیه برگزار شد. در این جلسه غلام رضا بخشی زاده رئیس جدید ضمن تاکید بر ادامه برگزاری نمایشگاه تحصصی قطعات خودرو به واسطه اتحادیه اذعان داشت این نمایشگاه اتفاق بزرگ و مثبتی بده است که در دوره قبلی آغاز شده و اکنون نیز باید ادامه یابد.

در این جلسه علی اکبر بخشی نیز با اشاره به این که در دوره مسئولیت وی با برگزاری این نمایشگاه بدنبال وفاق صنفی و ارتقاء جایگاه اتحادیه و توسعه فضای کسب و کار اعضا بودده است، از همه اعضای شورا تقدیر و تشکر کرد.

سپس سید مهدی کاظمی که از سوی هیئت مدیره جدید اتحادیه به عنوان مسئول نمایشگاه انتخاب شده است گفت:

این نمایشگاه فرصتی برای حمایت از اعضای موفق صنف بود که با عرضه کالای اصلی و مرغوب از حیثیت صنف دفاع کردند. وی همچنین خاطر نشان ساخت اعضای صنف تمایل به حمایت از تولید داخلی دارند و نشانه آن فعالیت های تولیدی بسیاری از اعضا است که از افتخارات کشور محسوب می شوند.

در ادامه جلسه حسن بشارت نیا مجری چهارمین دوره نمایشگاه و عضو شورای برگزاری شرایط پیش رو برای ادامه کار و برگزاری دوره پنجم را تشریح کرد.

در پایان اعضا از سید مهدی کاظمی، حسن بشارت نیا و محمد رضا ملاکی خواستند تمامی شراط برگزاری و علی الخصوص محل برگزاری را بررسی و نتیجه تحقیقات و بررسی خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.

پایان

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد