رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=6271

عرضه «پژو ۲۰۰۸» تا نوروز ۹۶ به بازار ایران

مدیرعامل شرکت پژو در گروه پژو سیتروئن گفت: تولید محصول «پژو ۲۰۰۸» به عنوان یکی از محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو در ایران آغاز شده است و تا نوروز ۹۶ وارد بازار می‌شود.

 

«ژان فیلیپ ایمپرتو» صبح امروز یکشنبه در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو در مرکز همایش‌های برج میلاد افزود: پژو ۲۰۰۸ کمتر از یک سال بعد از معرفی در اروپا، به بازار ایران وارد می‌شود.

 

وی گفت: با همکاری شرکت ایران خودرو، این پروژه در کمتر از هشت ماه انجام شد که این دستاورد بدون حمایت کامل دولت و وزارت صنعت، معدن، تجارت ایران محقق نمی‌شد.‌

 

مدیرعامل خودروسازی پژو با اشاره به اینکه خودروهای مدل ۳۰۱ و ۲۰۸ نیز به مرور در ایران تولید و به بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: این دو خودرو آخرین نسل از خودروهای پژو هستند که با فناوری‌های بالای این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

 

او با اشاره به عرضه محصولاتی نظیر «پژو ۵۰۸» به بازار ایران با هدف تکمیل خط محصولات شرکت گفت: تجربه مشتریان با فروش خودرو آغاز می‌شود.

 

ایمپرتو گفت: من با حضور خود می‌خواهم تعهد برند پژو را به ایران نشان بدهم و بر اهمیت کار مشترک‌مان تاکید کنم. ما در این همکاری می‌خواهیم ایران را به یک خودروساز تبدیل کنیم؛ قرارداد ما بر این مساله تاکید دارد و ما فناوری را انتقال می‌دهیم.

 

تولید سه مدل جدید سیتروئن در ایران

مدیرعامل سیتروئن در نشست خبری عصر امروز گفت: سه مدل جدید خودروی سیتروئن در همکاری این شرکت با سایپا تولید می شود.

خانم «لیندا جکسن» افزود: مدل خودروهایی که قرار است در همکاری با سایپا تولید شود، هنوز مشخص نشده است و بحث ها هنوز ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به قیمت بالای خودروهای سیتروئن دراروپا، چطور می‌خواهید به تولید ۱۵۰ هزار دستگاه در سال برسید؟» گفت: ما هنوز نگفته‌ایم چه محصولی را با چه قیمتی می‌خواهیم ارایه کنیم؛ باید صبر کنیم.

 

ایران به مرکز تولید خودروهای پژوسیتروئن تبدیل می شود

جین کریستوف کومار، قائم مقام اجرایی شرکت پژو سیتروئن در آفریقا و خاورمیانه نیز در این نشست، حجم سرمایه گذاری این شرکت در ایران را ۴۰۰ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: برخلاف گذشته، این بار در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم‌.

کومار به برنامه پژو سیتروئن در منطقه آفریقا و خاورمیانه پرداخت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این شرکت، تولید پژو سیتروئن در سال ۲۰۲۵ به یک میلیون خودرو می‌رسد.

 

انتهای پیام/

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد