رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8502

برنامه کارگاه های نمایشگاه قطعه سازی خودرو

برنامه کارگاه های نمایشگاه قطعه سازی خودرو

 

عنوان دوره تاریخ برگزاری ساعت برگزاری اساتید
مشتری مداری ۱۱/۴/۹۶ ۱۹:۳۰ – ۱۸ سیف اللهی
صادرات و برندسازی ۱۲/۴/۹۶ ۱۹:۳۰ – ۱۸ استقلال
تهیه و تنظیم قراردادها ۱۳/۴/۹۶ ۱۹:۳۰ – ۱۸ متولی
چگونگی حضور در نمایشگاه ۱۴/۴/۹۶ ۱۹:۳۰ – ۱۸ میر ظفر جویان
تحقیقات بازار ۱۱/۴/۹۶ ۱۶:۱۵ – ۱۷:۴۵ حاتمی، درخشان پور
هوشمندی در بازاریابی ۱۲/۴/۹۶ ۱۶:۱۵ – ۱۷:۴۵ محمد رضا حق پرست
داده ها، منبع راهبردی فروش ۱۳/۴/۹۶ ۱۶:۱۵ – ۱۷:۴۵ مهدی بشارت نیا

 

برنامه و عناوین کلاس ها

 

مشتری مداری

مدرس : سیف اللهی

تاریخ برگزاری: ۱۱/۴/۹۶

ساعت: ۱۹:۳۰ – ۱۸

پیتر دراکر، از معروفترین اساتید و پیش‌کسوتان مدیریت گفته است: « مقصود یک کسب و کار ایجاد مشتری است.»  از سوی دیگر تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریانی که بطور مکرر به سازمان مراجعه و خرید می‌کنند، سودآور هستند. اصل اول مدیریت کیفیت می‌گوید: « سازمان‌ها به مشتریانشان وابسته‌اند، بنابراین باید نیازهای حال و آتی ایشان را درک کرده این نیازمندیها را برآورده و از حد انتظارات مشتریان فراتر روند.» این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه درک درستی از مشتری و مشتری مداری در سازمان ها حاکم شود. این کارگاه آموزشی بطور عملی به این مبحث می‌پردازد.

 

صادرات و برندسازی

مدرس : استقلال

تاریخ برگزاری: ۱۲/۴/۹۶

ساعت: ۱۹:۳۰ – ۱۸

امروزه صادرات به دلایل بسیاری به عنوان یک ضرورت برای ماندگاری و رشد صنایع مختلف در کشور به حساب می‌آید که از این جمله دلایل می‌توان به مواردی از جمله رکود در کنار افزایش رقابت در بازار داخلی از یک سو و فرصت های زیاد جهت افزایش سود به واسطه افزایش فروش و صرفه مقیاس، اشاره نمود. بی تردید حضور موفق و مستمر در بازارهای جهانی مستلزم داشتن رویکردی علمی به مدیریت صادرات در زمینه شناسایی فرصت ها، آماده سازی و عرضه محصولات به بازار می‌باشد که منجر به ارزش آفرینی برای صنعت و کشور می‌گردد. یکی از مهمترین راهکارها در خلق ارزش افزودن بیشتر در صادرات، توجه به مقوله برندسازی در سطح کشور و بنگاه می‌باشد که در این ارتباط روش های روز آمد مدیریت برند در بازاریابی بین المللی باید مورد توجه قرار گیرند.

 

تهیه و تنظیم قراردادها

مدرس : متولی

تاریخ برگزاری: ۱۳/۴/۹۶

ساعت: ۱۹:۳۰ – ۱۸

قرارداد بین المللی در تجارت بین الملل نقش مهم و محوری دارد و قراردادهای دیگر نظیر حمل و نقل و بیمه جهت تسهیل اجرای آن بوجود آمده‌اند؛ افزون بر این بسیاری از مسائل حاکم، درخصوص دیگر معاملات در تجارت بین الملل نیز به کار می‌رود. در واقع قرارداد بین المللی ویژگی‌هایی دارد که در قراردادهای داخلی مشاهده نمی‌گردد.

در قراردادهای داخلی نظام حقوقی داخلی حاکم بر قرارداد، مشخص است و طرفین قرارداد با مراجعه به حقوق داخلی از چارچوب حقوقی آن اطلاع می‌یابند، یعنی تنها مسأله اطلاع از قوانین داخلی است. در حالی که در بین المللی، فروشنده وخریدار در دو کشور متفاوت اقامت دارند، از این رو قرارداد بین المللی وابسته به چند نظام حقوقی است. فروشنده از یک کشور، کالایی را به خریدار مقیم کشور دیگر می‌فروشد، اجرای قرارداد انتقال کالا یا هر شیء و خدمتی از کشوری به کشور دیگر است، چه بسا نظام حقوقی دو کشور خریدار و فروشنده با هم تفاوت داشته باشد و قواعد متفاوتی بر انعقاد قرارداد و آثار آن حاکم شود.

از این رو تنظیم قرارداد بین المللی از اهمیت خاصی برخوردار است کارهای حقوقی حاکم بر آن برای دست اندرکاران این امر ضروری می‌نماید.

 

چگونگی حضور در نمایشگاه

مدرس : میر ظفرجویان

تاریخ برگزاری: ۱۳/۴/۹۶

ساعت: ۱۹:۳۰ – ۱۸

نمایشگاه ها در عصر کنونی از مهمترین ابزارهای بازاریابی بشمار می‌آیند. در واقع نمایشگاه مناسبترین شرایط را برای انجام داد و ستد یا برقراری ارتباط در آینده را مهیا نموده و هزینه جستجو برای یافتن یک کالا و یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد و رقابت مهمترین عاملی است که شرکت‌کنندگان را به ارائه بهتر و مطلوبتر کالاها و خدمات وادار می‌سازد. بر این اساس برنامه‌ریزی برای شرکت در یک نمایشگاه یا تشکیل آن از نهایت اهمیت برخوردار بوده و نقش کلیدی در موفقیت آن محسوب می‌گردد. چنانچه هر فردی، اعم از شرکت‌کننده یا مسئولین برگزاری وظایف خود را بطور کامل و صحیح انجام ندهد، یک نمایشگاه نمی‌تواند موفق باشد. نتایج ضعیف برگزاری یک نمایشگاه اکثراً ناشی از تصمیمات نادرستی است که در بدو برنامه‌ریزی نمایشگاهی صورت پذیرفته است و یا اینکه افرادی که مسئولیت برگزاری یک نمایشگاه را عهده‌دار می‌شوند، غالباً در زمان تصمیم گیری هیچ گونه نقشی را ایفا ننموده‌اند. لذا بدین منظور لازم است قبل از اتخاذ تصمیم به برگزاری نمایشگاه به برگزاری به مسائل و ملاحظات پیرامون نحوه حضور و مشارکت موفق در نمایشگاه توجه شود.

 

تحقیقات بازار:ضرورت شناخت روشها جهت ایجاد رقابتی پرسود

مدرس : علی حاتمی  و سجاد درخشان پور

تاریخ برگزاری: ۱۱/۴/۹۶

ساعت : ۱۷:۴۵-۱۶:۱۵

امروزه، فرآیند جهانی شدن شرکت‌ها، تشدید رقابت و تقاضای مصرف کنندگان نیاز مدیران را به اطلاعات جامع و دقیق‌تر افزایش داده است.ازاین رو دستیابی مدیران به اطلاعات مربوط به مشتریان، رقبا و بازار امری ضروری است.

هدف از این کارگاه بیان ضرورت و شناخت روشهای تحقیقات بازار جهت جمع آوری اطلاعات می باشد

 

هوشمندی در بازار یابی

مدرس : محمد رضا حق پرست

تاریخ برگزاری: ۱۲/۴/۹۶

ساعت : ۱۷:۴۵-۱۶:۱۵

هدف از این کارگاه ایجاد شناختی اجمالی از این امکانات و راه استفاده از آنها است.پیشرفت فناوری و ایجاد سیستمهای اطلاعاتی امکاناتی خوب برای مدیران بازاریابی و صاحبان کسب وکار فراهم کرده تا شناخت بهتری نسبت به بازار، مشتریان و حتی رقبا بدست آورند.

سرفصلها:

  • عصر اطلاعات
  • داده، دانش و تصمیم
  • دانش بعنوان دارایی استراتژیک
  • از داده به اطلاعات، از اطلاعات به دانش
  • داده بعنوان منبع ایجاد مزیت رقابتی
  • روشهای نوین بازاریابی مبتنی بر داده ها
  • فرآیند تحلیل داده ها در بازاریابی
  • برخی از کاربردهای عملی داده ها در بازاریابی

 

داده ها ، منبع راهبردی در فروش

مدرس: مهدی بشارت نیا

تاریخ برگزاری: ۱۳/۴/۹۶

ساعت : ۱۷:۴۵-۱۶:۱۵

سرفصل ها ( در این کارگاه درپی پاسخ به این سوالات هستیم) تصمیم گیری در شرایط عدم اطمینان مانند تیر اندازی با چشمان بسته است، برای اخذ تصمیم های صحیح، دقیق و بهنگام به اطلاعات نیاز داریم و اطلاعات از پردازش داده های خام به دست می آید. جمع آوری، دسته بندی و تحلیل داده ها هم هزینه بر است و هم نیاز به تخصص دارد. سوالی که مطرح می شود این است که آیا کسب و کار ما، شرایط هزینه های تحقیقات بازار، جمع آوری داده، راه اندازی سیستم های ارتباط با مشتری را دارد؟ در چه صورت هزینه در این موارد ممکن است منجر به افزایش سود شرکت و بنگاه اقتصادی شود؟ امروزه پیشنهادات زیادی به شرکت های تولید کننده و توزیع کننده در زمینه توسعه مدیریت و به کارگیری اطلاعات می شود و شرکت ها با مجموعه ای از پیشنهادات خوب و خیلی خوب در این زمینه روبرو هستند. گاهی مساله ای که برای صاحبان کسب و کار مطرح است، مساله انتخاب کردن یا انتخاب نکردن هرکدام از این خدمات است. گاهی نیز این موضوع مهم است که راه اندازی ساز و کار به کارگیری اطلاعات را در مجموعه خود داشته باشیم یا به صورت برون سپاری انجام دهیم و در صورت برون سپاری آیا اطلاعات اصلی شرکت از دست نمی رود؟

منابع راهبردی در مدیریت فروش چیست؟

اطلاعات چگونه نقشی کلیدی در سیاست گذاری و افزایش میزان فروش دارد؟

سهم از بازار و اهمیت آن و ارتباط آن با میزان فروش

 

زبان تجاری Business Courses Demonestration

مدرس : علی آجیل فروش

تاریخ برگزاری: ۱۴/۴/۹۶

ساعت : ۱۷:۴۵-۱۶:۱۵

۱ – معرفی اهداف و محتوای دوره های زبان تجاری و معرفی برنامه نمایشی آن

۲ – معرفی موسسات تجاری با ۳ بار تکرار شنیدن هر کدام و ۲ بار نوشتن مطالب شنیده شده با هدف بالا بردن قوه شنیداری تجار در ملاقاتهای تجاری که معمولا طرف تجاری به معرفی فعالیتها و محصولات خود بکار میبرد که ما بایستی در حین شنیدن نکاتی از آنها را یادداشت کنیم .

۳ – معرفی   سمت در سازمان ( شرکت ) خود ، معارفه اولیه و متداول در ملاقاتهای تجاری با پخش صدای نوار و نوشتن آن توسط مخاطبین دوره و نوشتن  معارفه خود و انجام آن با یک مخاطب

۴ – اجرای یک مذاکره تلفنی کوتاه : با شنیدن صدای نوار و نوشتن آن توسط مخاطبین دوره و نوشتن   مکالمه خود و انجام آن با یک مخاطب حاضر در محل دوره

۵ – معرفی کلیات نگارش  یک نامه یا ایمیل

۶ – جمع بندی مطالب

  • دوره مهندسی نساجی در پلی تکنیک لی ستر انگلستان بمدت ۴ سال
  • ۷دوره مدیریت صنعتی در دانشگاه دربی انگلستان بمدت۲ سال
  • مدرس زبان در موسسه شکوه و پویش و تدریس خصوصی در سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰
  • فعالیت در امر واردات پارچه و کاغذ چاپ در شرکت تهوش سال ۱۳۵۸( واردکننده کاغذ چاپ و پارچه )
  • مدیر داخلی کارخانجات سلک باف یزد ( تولید کننده نخ و پارچه ) ۱۳۵۹ – ۱۳۶۰ /  مدیر کارخانجات قائمیه یزد ۱۳۶۱ – ۱۳۶۲
  • ۷مدیریت همزمان کارخانجات مهرباف زرین یزد ۱۳۶۳ – ۱۳۶۴
  • مدیر دفتر اطلاعات علمی و فنی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران ۱۳۶۷ -۱۳۶۸
  • مدیر کل مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران( پژوهشگاه ) وابسته به وزارت فرهنگ و آموزش عالی ۱۳۶۸ – ۱۳۷۱
  • دبیر شورای پژوهشهای علمی کشور – دبیر شبکه اطلاع رسانی کشور

۱۳ – مدیر پروژه طرح پیک کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳۷۲ – ۱۳۷۵ ( توزیع پستی کتاب از طریق بانک اطلاعاتی )

۱۴ – مدیر عامل شرکت گویا پگاه ۱۳۷۶ – ۱۳۸۹ ( خصوصی ) واردات و توزیع قطعات کامپیوتری

۱۵ – مدیر فروش مانیتور شرکت کارخانجات پارس الکتریک ( تولید کننده تلویزیون پارس و نمانده هیوندای در ایران ) ۱۳۸۳ – ۱۳۸۴

۱۶ – مدیر فروش گروه صنعتی الکترونیک تاتونگ ( تولید کننده مانیتور و کیتهای الکترونیک صنعتی ) ۱۳۸۴- ۱۳۸۵

۱۷ – مدیر فروش گروه صنعتی مارپیچ ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹ ( قطعات خورد برای گروه خودرو سازی سایپا )

۱۸ – طراح شبکه بازاریابی و آئین نامه جذب نمایندگان فروش شرکت صنایع تولیدی زاگرس درخشان ۱۳۸۹ تا کنون (کاشی و سرامیک )

۱۹- مدرس دوره های بازاریابی و فروش از سال ۱۳۸۴ تا کنون در شرکتهای مشاوره مدیریت ، شرکتهای برگزار کننده دوره های آموزشی ضمن خدمت

۲۰– مشاور تامین نیروی انسانی بازاریاب و  فروشنده برای جذب  نمایندگان فروش و تشکیل شبکه فروش از سال ۱۳۸۵ تا کنون

۲۱ – کارشناس مشاور فروش در بررسی طرحهای گسترش و نوسازی صنایع ایران

۲۲ – مدرس زبان در موسسه آموزش هرمس سال ۱۳۹۵ تا کنون

 

معرفی کوتاه از اساتید دوره ها

 

بهمن متولی

دکترای DBA (گرایش حقوق بین الملل)

دکترای DBA گرایش حقوق بین الملل از انگلستان – سابقه تدریس در دانشگاه جورج واشنگتن قطر، موسسه ماهان، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علوم دریایی نوشهر، دانشگاه باهنر کرمان، موسسه بهار، مرکز آموزش بازرگانی، دانشگاه آمریکایی شارجه امارات – سوابق شغلی: شرکت ETI (مشاور بخش بازرگانی فروش و بازاریابی)، شرکت KSN موسسه مالی عسکریه (مشاور بخش قراردادهای خارجی، سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن ایران (مشاور بخش قراردادهای خارجی)، شرکت مپنا (مشاور بخش قراردادها و بازرگانی و همچنین مدرس گروه مپنا)، آستان قدس رضوی (مدیریت بخش بازرگانی)، شرکت جلال آرا (مشاور بازرگانی و قراردادهای تجاری)، شرکت سانیمکس امارات (مدیرعامل)، شرکت اکسپوترید قطر (مدیر بخش بازرگانی) – ترجمه و تالیف کتابهای: ریسکهای حقوقی در قراردادهای تجاری، حقوق دریایی در قراردادهای حمل و نقل

 

رضا سیف اللهی

درجه کارشناسی مهندسی صنایع – تولید صنعتی   دانشگاه علم و صنعت ایران  ۱۳۷۱

کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات۱۳۹۲

  • دوره مدیریت شبکه های LAN، شرکت داده پردازی ایران ، تهران ۱۳۷۲
  • کارگاه آموزشی “مدیریت علوم وتکنولوژی”، مرکز انتقال تکنولوژی آسیا و اقیانوسیه و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، تهران اردیبهشت ۱۳۷۴
  • دوره “کنترل کیفیت در واحدهای خدماتی” ، سازمان مدیریت صنعتی، تهران ۱۳۷۴
  • دوره “مباحث بهره وری صنایع کوچک با توجه به فن آوری اطلاعات” سازمان بهره وری آسیائی APO، دهلی نو، هندوستان، آذر ۱۳۷۶
  • دوره سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000 ، شرکت MIC،تهران  ۱۳۷۹
  • دوره سرممیزی HACCP، شرکت MIC، شانگهای، چین، ۱۳۸۱
  • دوره سر ممیزی  Food Care Award، تهران، توسط World Food Safety Organization، ۱۳۸۴
  • دوره “روابط مشتریان برای مؤسسات خدمات توسعه تجاری (Client Management for TISIs)” ، International Trade Center، آوریل ۲۰۱۶
  • دوره “تدوین استراتژی بازاریابی صادراتی” ، International Trade Center، ماه می۲۰۱۶
  • دوره “درنظر گرفتن  بازارهای صادراتی” ، International Trade Center، ماه می۲۰۱۶
  • دوره “Introduction To Standards and Sustainability” ، International Trade Center، ماه می۲۰۱۶


میر ظفرجویان

اینجانب سید حسین میرظفرجویان  فرزند علی  متولد ۱۳۴۲ ساکن تهران فارغ التحصیل کارشناسی۷۴،رشته مهندسی شیمی، گرایش صنایع پالایش از دانشگاه صنعتی شریف،  و کارشناسی ارشد ۸۳،رشته مدیریت دولتی، گرایش سیستمهای اطلاعات مدیریت از موسسه عالی آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین دارای ۲ گواهینامه دوره بین المللیEMD  ( مدیریت پروژه و مدیریت بازاریابی نمایشگاهی و مدیریت نمایشگاهی،  از دانشگاه روازنبورگ آلمان مورد تایید اتحادیه نمایشگاههای بین المللی  ) دارای گواهینامه مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان( صرفه جویی در مصرف انرژی ) دارای گواهینامه تربیت مدرسین و مربیان کار آفرینی و مدرس دانشگاه جامع علمی و کاربردی می باشم.( کارمند رسمی دولت، درجه کارشناس عالی و طبقه ۱۶ می باشم و حدود ۲۵ سال سابقه کار دارم)

محمود استقلال

کارشناسی مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران، کارشناسی ارشد MBA گرایش استراتژیک از دانشگاه پیام نور واحد دماوند، دارای دکترای DBA از دانشگاه بوردو فرانسه سوابق تدریس: تدریس در سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان مدیریت صنعتی، مدرسه کسب و کار تهران، سوابق شغلی: مدیریت صادرات و توسعه تجارت بین الملل در شرکت استیل البرز (از سال ۸۹ تا ۹۵) – مدیرعامل و مدیر باشگاه صادرات شرکت آرین رهیافت نما (از سال ۹۵ تاکنون)

 

محمد رضا حق پرست

  • کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی، دانشگاه تربیت مدرس
  • نویسنده کتاب شخصیت شناسی انیگرام برای فروشندگان حرفه ای
  • ۲۸ سال سابقه کار مدیریت  در صنعت
  • مشاور و مدرس دوره های مدیریت
  • مدیر بازاریابی شرکت تحلیل های راهبردی و آماری مدیر پیشرو

 

علی آجیل فروش

  • کارشناس سیستم وبهره وری اداره کل سیستم وبهره وری ، معاونت طرح وبرنامه وبودجه
  • زمینه ها و علاقه مندیها تحلیل آماری، داده کاوی و کلان داده ها ،طراحی نظام جامع آماری سازمانی، مدیریت استراتژیک،آینده پژوهی ، تحلیل سیستم، تحقیقات بازار و غیره

علی حاتمی

  •  لیسانس ریاضیات از دانشگاه تهران
  •   فوق لیسانس ریاضیات دانشگاه شهید بهشتی
  •   مدیر تحقیقات شرکت تحلیل های راهبردی و آماری مدیر پیشرو
  •   متخصص Retail Audit
  •   مدیر پروژه در حوزه تحقیقات بازار
  •   Area Manager شرکت تحقیقات بازار آگاه
  •   معاون اجرایی بازرسی شرکت پژوهشی- بازرسی بهساز

سجاد درخشان پور

  •  لیسانس ریاضیات دانشگاه شهید بهشتی
  •  فوق لیسانس ریاضیات دانشگاه صنعتی شریف
  •  مدیر فروش شرکت تحلیل های راهبردی و آماری مدیر پیشرو
  •  مدیر بازاریابی شرکت غزال گستر
  •  مدیر پروژه در حوزه تحقیقات بازار
  •  مدیر بازرسی شرکت پژوهشی- بازرسی بهساز

مهدی بشارت نیا

  • دکتری آمار از دانشگاه شهید بهشتی
  • فوق لیسانس آمار ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی
  • لیسانس آمار از دانشگاه شیراز
  • دوره عالی مدیریت استراتژیک
  • دوره تخصصی تجزیه وتحلیل سیستم( سیستم های اقتصادی واجتماعی)
  • مدیر عامل شرکت تحلیل های راهبردی و آماری مدیر پیشرو
  • کارشناس تجزیه و تحلیل آمار مرکز آمار ، معاونت طرح وبرنامه وبودجه
  • کارشناس سیستم وبهره وری اداره کل سیستم وبهره وری ،  معاونت طرح وبرنامه
  • زمینه ها و علاقه مندیها تحلیل آماری، داده کاوی و کلان داده ها ،طراحی نظام جامع آماری سازمانی، مدیریت استراتژیک،آینده پژوهی ، تحلیل سیستم، تحقیقات بازار و

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد