رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8570

ساپکو و ایساکو وام گرفتند

بانک ملت

پس از بانک پارسیان شاید حالا نوبت به بانک ملت رسیده است که وارد بازی ایران خودرو شود. امیدواریم بانک ملت به سرنوشت پارسیان دچار نشود.

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف افزایش کیفیت خدمات دهی و بالابردن سطح رضایت مشتریان، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، پنج تفاهمنامه با مشتریان بزرگ خود منعقد کرد.
بر اساس این گزارش، در فصل بهار امسال، تفاهمنامه هایی بین بانک ملت و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، سازمان حج و زیارت، شرکت طراحی و تامین قطعات ایران خودرو( ساپکو )، شرکت گلدیران و شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو( ایساکو ) منعقد شده است که بر اساس آن این بانک انواع خدمات و تسهیلات بانکی را به شرکت های مذکور ارائه خواهد کرد.
دو شرکت ساپکو و ایساکو که از شرکت های اقماری ایران خودرو به حساب می آیند، با امضای تفاهم نامه ای با بانک ملت، از این بانک وام گرفتند.
شرکت ساپکو که وظیفه طراحی و تولید قطعات را بر عهده دارد در کنار ایساکو زنجیره تامین ایران خودرو هستند و با این تفاهم نامه، در کنار بانک پارسیان که سهام عمده آن مطعلق به ایران خودرو است، قرار است بازار را قبضه کنند؟ تامین کنندگان و توزیع کنندگان دیگر که در این زنجیره نیستند، چه وضعیتی خواهد داشت. پیشتر نیز ایران خودرو با خرید و فروش سهام بین خود و بانک پارسیان، یکی از بانک های خصوصی کشور را وارد بازی خودرو ساز ها کرده است . امروز زمزمه هایی از ورشکستگی بانک پارسیان به گوش می رسد که گرچه هنوز بطور کامل از سوی بانک مرکزی تایید نشده اما اشاراتی از سوی صیف به آن شده است.
[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]به دنبال جریان اخیر انتشار اخبار، تصاویر و شایعاتی درباره ورشکستگی بانک‌ها به تازگی تصاویری منتشر شده که از تجمع سپرده‌گذاران بانک پارسیان و احتمال ورشکستگی آن حکایت دارد، در حالی که اصلا این تصاویر متعلق به زمان حال نیست و ماجرای دیگری دارد.[/box]
وی در این مورد گفته که بانک های خصوصی مشکلی ندارند. حال ایران خودرو با دو بازوی ایساکو  و ساپکو سراغ بانک ملت رفته تا از او نیز وام بگیرد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد