رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8728

نمایشگاه اتوشوی تهران – آذر ۹۶

نمایشگاه ماشین در شهر آفتاب

دومین نمایشگاه اتوشوی تهران از ۶ تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد

نمایشگاه اتوشوی تهران که برای دومین بار در تهران برگزار می گردد سال گذشته نیز با استقبال خوبی در مرکز نماشگاهی شهر آفتاب همراه بود.

خودرو سازان داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد

ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ تا ۱۸ خواهد بود.چ

چه کسانی امسال به نمایشگاه نمی آیند.

پیش بینی می شود امسال چند خودرو ساز مطرح ژاپنی ار این نمایشگاه شرکت نکند، نظیر ایرتویا به نمایندگی تویوتا و جهان نوین آریا به نمایندگی از شرکت نیسان ژاپن. البته این پیش بینی ها تا روز نمایشگاه قطعی نخواهد شد. به هر حال بسیاری از خودور سازان مطرح دنیا در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش خواهد گذاشت.

در نمایشگاه منتظر چه باشیم

رنو از فرانسه اعلام کرده که یک خودروی جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد که این نمایشگاه را در عرصه های بین المللی مطرح می کند. سال گذشته نیز رنو خودروی بسیار جالب را به خود به نمایشگاه آورد

روز گذشته، بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی تهران، در کنار انبوه خودروهایی از کلاس‌های متفاوت، خودروی مسابقه‌ای و خاص رنو با نام Renault Sport R.S.01 را نیز مقابل دیدگان خود یافتند. این خودرو نظر جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرده بود.

محصول جدید رنو در تهران

شرکت رنو علاقه‌‌ی خود به موتور اسپرت را با خودروی Renault Sport R.S.01 به نمایش می‌گذارد؛ خودرویی مسابقه‌ای با طراحی بی‌نظیر و عمکرد خارق‌العاده که می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب کند. رنو در طراحی این خودرو از خودروهای مفهومی الهام گرفته است. این خودرو ظاهر بسیار چشم‌نواز و جذابی دارد و همانند تمام خودروهای رنو که زیر نظر لورنس ون‌دن‌اکر طراحی شده‌اند، یک شاخصه‌ی مهم در آن به چشم می‌خورد: جلوپنجره‌ای نسبتا وسیع که آرم بزرگ شرکت رنو را در بر گرفته است. منبع زومیت

 

نمایشگاه امسال را از دست ندهید.

پیش بینی می گردد نمایشگاه امسال از سال گذشته بسیار پر رونق تر باشد. امسال محصولات متنوع تر و بهتری به نمایشگاه خواهد آمد که نمایشگاه را جذاب خواهد کرد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد