رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8734

دومین نمایشگاه خودرو تهران بطور رسمی استارت خورد

به گزارش یدکی رسانه، با رونمائی از پوستر دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران که با حضور برخی از مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران کمپانی ها و شرکت های خودروسازی کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد، کار اجرائی این نمایشگاه بطور رسمی استارت خورد.
به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه خودرو تهران؛ در مراسم رونمائی پوستر این نمایشگاه که فعالین بخش خصوصی، پایگاه های خبری، اصحاب رسانه و تشکل ها و انجمن های وابسته نیز حضور داشتند؛ علاوه بر سخنرانی برخی از مقامات شرکت کننده در مراسم، از سوی مدیران برگزارکننده هم بعضی از برنامه ها و پکیج های خدمات نمایشگاه و همچنین گزارش عملکرد نمایشگاه قبلی ارائه شد.
دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ ۶ تا ۱۰ آذر ماه به مدت ۵ روز متوالی با حضور ده ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود
گفتنی است اولین دوره از نمایشگاه خودرو تهران پس از وقفه ای ۱۱ ساله، سال گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با کیفیت درخور توجه و استاندارد های جهانی برگزار شد.
خانم ثابت، مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در این مراسم گفت: در نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکت و قطعه ساز بودیم.
وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار از نمایشگاه خودرو سال گذشته در حدود بیش از ۱٫۴۶ میلیون نفر از نمایشگاه دیدن کردند که آمار بسیار قابل توجهی است. امسال نیز بر اساس پیش بینی ها استقبال بسیاری از نمایشگاه خودرو سال جاری به عمل خواهد آمد. تا این لحظه حضور ۳۶ برند مطرح خودروساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است.
خانم ثابت افزود: امیدواریم که در نمایشگاه سال جاری شاهد رشد ۲۰ درصدی در میزان شرکت کنندگان داخلی و خارجی باشیم.
آقای عاجزی مدیر اجرایی این پروژه هم خاطرنشان کرد: نمایشگاه سال جاری این بار بجای بهمن ماه در آذر ماه برگزار خواهد شد و از این رو انتظار می رود به دلیل تغییر فصل برگزاری، شرایط آب و هوایی نیز تاثیر مثبتی در میزان بازدید از این نمایشگاه بر جای بگذارد.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال و در کنار خودروهای مدرن و روز جهان، خودروهای کلاسیک نیز حضور خواهند داشت،گفت:این فضای جدید و اهمیت بازار ایران موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها و کمپانیهای خودروساز جهان؛ نوین ترین تولیدات خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه خودرو تهران در سال گذشته، برندهای خودرویی به دور دوم این نمایشگاه که در آذر ماه برگزار می شود اهمیت ویژه ای داده اند و برای هرچه پررنگ تر از سال گذشته تلاش می کنند. بنا بر اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران، تا امروز حضور ۴۸ برند معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو تهران امسال قطعی شده و خبرها حکایت از این دارد که صد در صد ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال گذشته پس از وقفه ای ۱۱ ساله نمایشگاه خودرو تهران در شهر جدید نمایشگاهی آفتاب در حالی برگزار شد که بسیاری از برندهای معتبر خودرویی به دلایل مختلف نتوانستند در نمایشگاه خودرو پایتخت حضور پیدا کنند. البته خودروسازان داخلی نیز برای ثبت نامشان در این نمایشگاه با کمترین ظرفیت و توان ممکن در نمایشگاه حاضر شدند. از همان زمان مدیران و برگزارکنندگان نمایشگاه تهران مقدمات نمایشگاه سال بعد را آغاز کرده و با همفکری که با خودروسازان و واردکنندگان شد زمان برگزاری نمایشگاه از بهمن به آذرماه تغییر کرد.

زمان برگزاری نمایشگاه ، نقطه ضعفی بود که در سال گذشته خودروسازان و واردکنندگان خودرو نسبت به نمایشگاه تهران وارد می کردند. بی شک با برگزاری نمایشگاه در فصل پاییز هم شرکت های خودرویی می توانند با توان بیشتر و فکر آرام تری به نمایشگاه ورود کنند و هم علاقه مندان و خریداران می توانند بعد از نمایشگاه با صبر و حوصله بیشتری خودروی آینده خود را انتخاب کنند.
حضور ۴۸ برند معتبر خودرویی داخلی و خارجی از جمله سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، میتسوبیشی، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و … می تواند این نکته را ثابت کند که بازگشت نمایشگاه خودرو پایتخت برای همه مجموعه های فعال در بازار خودروی ایران مهم و حیاتی است و حال که با درایت برگزارکنندگان، زمان این نمایشگاه نیز بهتر شده ، این خودرویی ها هستند که پایتخت و نمایشگاه خودروی آن را تنها نخواهند گذاشت تا نمایشگاه خودروی تهران بتواند به موقعیت گذشته خود بازگردد.

مروری بر آمار و ارقام نمایشگاه خودرو تهران

سال گذشته این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع و با استقبال گسترده و بی نظیر مردم و فعالان صنعت خودرو کشور مواجه بود به طوری که طی ۵ روز برگزاری نمایشگاه یک میلیون و ۴۶۰ هزار نفر از این رویداد مهم بازدید کردند که در جای خود می تواند یک رکورد محسوب شود.

در سال جاری نیز فضای نمایشگاهی همان ۸۰ هزار متر مربع خواهد بود اما به دلیل استقبال بی نظیر شرکت های خودروسازی، در نمایشگاه امسال صنایع وابسته حضور نخواهند داشت.
به گفته علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، درنمایشگاه امسال شاهد اجرای برنامه های متنوع جانبی شامل تست درایو، نشست خبری، رونمایی از محصولات جدید، کلوپ ماکت، نمایش خودروهای کلاسیک، آفرود، موتورسیکلت های برقی و … خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات جالب و جدید این نمایشگاه، بهره برداری از نرم افزاری است که به بازدیدکنندگان برای گشت و گذار بهتر در این رویداد کمک می کند. نرم افزار نمایشگاه خودرو تهران با امکاناتی نظیر راه های دسترسی به نمایشگاه و نقشه نمایشگاه و سایر موارد در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه امسال در تاریخ ۶ الی ۱۰ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود. با پایگاه خبری جوان خودرو، در جریان جدیدترین اخبار نمایشگاه قرار بگیرید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد