رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8800

قطعه سازان، حجت را با دولت و خودروسازان تمام می کنند

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: با برگزاری هم اندیشی بزرگ قطعه سازان، حجت را با مسئولان و خودروسازان تمام می کنیم.
هم اندیشی بزرگ قطعه سازان کشور به منظور طرح مشکلات و ارائه راه حل های اجرایی به مسئولان و سیاست گذاران حوزه خودرو و خودروسازان برگزار می شود.

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بحران پیش آمده در قطعه سازی کشور و تعطیلی ۷۰ واحد قطعه سازی و تعدیل و تعلیق حدود ۵۰ هزار نیروی کار و زیان دهی قطعه سازان، هم اندیشی بزرگ قطعه سازان فردا با حضور وزیر صنعت و معاونان وزیر و مدیران شرکت های خودروسازی برگزار می شود.

آرش محبی نژاد گفت: در این هم اندیشی مسائل و مشکلات قطعه سازان مطرح و پیشنهادات اجرایی انجمن های قطعه سازی به مسئولان ارائه شده و در پایان با ارائه بیانیه ای این هم اندیشی به پایان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در این گردهمایی که با حضور تمامی قطعه سازان از سراسر کشور و اعضای هیات مدیره انجمن های استانی قطعه سازی از ۱۵ استان کشور برگزار می شود، انجمن همگن قطعه سازی کشور در نظر دارد برای مواجه با بحران های پیش رو، راهکارهایی را ارائه و مسائل و مشکلات قطعه سازان را به گوش مسئولان برساند و گام مهمی به منظور ایفای نقش ذاتی خود بردارد.

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور تصریح کرد: عمده راهکارهای پیشنهادی در خصوص مشکل تامین نقدینگی و خرید مواد اولیه خارجی و شیوه مهار قیمت مواد اولیه خواهد بود.

محبی نژاد با اشاره به انتظارات قطعه سازان از برگزاری این هم اندیشی، گفت: در این هم اندیشی حجت را تمام کرده و شرایط را برای دولت و اعضای اتاق بازرگانی و خودروسازان عنوان کرده و خودروسازان و مسئولان را در جریان مسائل و مشکلات قرار خواهیم داد و در این هم اندیشی اعلام می کنیم در صورتی که پیش نیازهایی که مد نظر است اتفاق نیافتد قطعه سازی کشور به زودی متوقف خواهد شد.

وی در پایان با ابزار تاسف از آغاز موج تعدیل نیرو در واحدهای قطعه سازی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار نیروی کار در صنعت قطعه سازی کشور تعدیل و تعلیق از کار شدند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد