رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8918

چند نکته…

به قلم مدیر مسئول یدک‌رسانه،  ابراهیم غفوری

اتحادیه کار خود را در چارچوب قانون نظام صنفی انجام می‌دهد و قانون وظایف را مشخص کرده است. سمت‌های اعضای هیئت‌مدیره تعیین و کمیسیون‌های مختلف تشکیل می‌شود. اتحادیه علاوه بر برنامه‌ریزی برای صدور پروانه، فراتر از وظایف خود کارهای زیادی انجام می‌دهد.
تشکیل شورای غرب با فراخوانی انجام شد که ۱۲۰۰ تن دعوت شدند و متأسفانه فقط ۱۲۰ تن در انتخابات شرکت کردند، این امر جای سؤال دارد. اعضای هیئت‌مدیره شورای غرب نامه‌های متعددی به اتحادیه مرکز ارسال کردند و خواسته‌هایی داشتند از قبیل داشتن مشاور مالیاتی و محلی برای شورا و کارمندی برای دفتر شورا که انجام شد اما چندین بار تقاضای صندوق قرض‌الحسنه یا صندوق تعاون داشتندکه اساسنامه تعاونی اعتبار برای آنان فرستاده شد و مسئول تعاونی هم توضیحات کاملی داد. متأسفانه پس از چند سال فقط تعداد انگشت‌شماری از غرب عضو تعاونی اعتبار صنف شدند. صندوق قرض‌الحسنه قائم نیز چندین سال است که فعالیت می‌کند. بعضی از اعضای شورا تقاضای داشتن صندوق قرض‌الحسنه دارند، مدت‌هاست که عملاً صندوق قرض‌الحسنه قائم و تعاونی اعتبار صنف لوازم یدکی اتومبیل وجود دارد ولی اعضای غرب استقبال نکرده‌اند. اتحادیه هیچ زمانی باعث جلوگیری از فعالیت و برنامه‌ریزی شورای غرب نشده است. آن‌ها آزادند درخصوص خدمات رفاهی و ورزشی با پتانسیل بالایی که در اعضای غرب وجود دارد، برای غرب برنامه‌ریزی کنند.
در خصوص پنل سامانه پیامکی اتحادیه مرکز، تمام پیام‌های آن‌ها را در سامانه ثبت کرده است. یدکی‌رسانه هم آمادگی کامل برای اطلاع‌رسانی و انتقاد و پیشنهاد و مقاله‌های آن‌ها دارد و در برنامه‌هایی که برای سیل‌زدگان ترتیب داده شد، شورای غرب ۱۱۰۰ تن را دعوت کرد که متأسفانه ۱۰درصد شرکت کردند.
اتحادیه صنف لوازم یدکی به‌خاطر فعالیت‌های زیادی که انجام داده است، با داشتن برنامه‌های مختلف و کارهای اساسی در صدر کلیه اتحادیه‌ها قرار دارد و بودجه اتحادیه نیز محدود است.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد