رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8884

کاسب(راستگو) حبیب خداست

هوشنگ کهن ترابی، عضو اتحادیه

هوشنگ کهن ترابی با برادرانش حسین و مجید کهن ترابی شریک هستند. بیشتر روی قطعات OEM ژاپن فعالیت می کنند و سال هاست در خیابان قزوین حضوردارند. اهل ورزش فوتبال هستند و در تیم راه سازان به مدیریت محمود خزایی حضور دارند در این تیم تعداد قابل توجهی از همکاران منطقه غرب سابقه حضور دارند. اکنون آقایان حسن عبادی، عباس پایدار، هادی رحیم نژاد. داود قریلی، ناصر محمدی، تورج صادقی، برادران کهن ترابی و چند عزیز دیگر مسئولیت دارند. اعضای تیم نیز آقایان حسین محمدی، مهدی ایزدی، برادران زینلو ، برادران رستم خانی، برادران علیزاده، محمد پروری و چندنفر از دیگر دوستان به مربیگری آقای فریدون برقی هستند.
کاسب(راستگو) حبیب خداست
پیش از هر چیزلازم است از اعضای هیئت مدیره مرکز و غرب بابت زحماتی که می کشند تشکر کنیم. باز شدن دفتر غرب برای انجام کارهای اداری عمل مثبتی بود که انصافا خوب هم کار می کنند.در موضوع مالیات نیزبا حضور نمایندگان اتحادیه کارهای مثبتی انجام شده و جای تقدیر دارد.
بخش حل اختلاف که بیشتر با کدخدامنشی انجام می شود معمولا باعث ناراحتی متضرر می شود گرچه ظاهراً موضوع حل و فصل می شود. ولی من معتقدم اگر خلافی صورت گرفته باید متخلف جوابگو باشد و کار به گونه ای حل وفصل شود که تخلف تکرار نشود. همین موضوع کالاهای طرح یا غیر اصلی دربازار با حاشیه نسبتاً امن عرضه می شود.

کاسب درست کار دلگرم به حمایت اتحادیه نیست و همین امر باعث کاهش استقبال از انتخابات می شود. از طرفی دیگر مشتریان (دررسته ما دستگاه داران) ناراضی هستند. با اینکه نسبت به زمانی که ما شروع کردیم بازار بزرگتر شده اما رونق کسب وکار کم شده چون مشتری رفته سراغ نمایندگی اصلی یا حتی خودش مستقیماً واردات می کند معنایش این است که ما خوب عمل نکرده ایم و اعتماد مشتری را از دست داده ایم.
نکته ای هم مجدداً درباره انتخابات عرض کنم در این انتخابات شورای مشورتی ۱۲۰۰ دعوت نامه توزیع شد ولی حدود ۱۲۰ نفر آمدند و رای های منتخبین بین ۴۵ تا ۱۰۰ رای بوده است بنظرم باید ریشه یابی شود که چرا همکاران شرکت نکردند.بالاخره ما خانواده بزرگی هستیم و می خواهیم نیازهای زندگی خود را از این بازارتامین کنیم پس بایدفضای کسب وکارمان را سالم نمائیم. بنظرمن کلید آن راستگویی است. اگرهرکالایی را به اسم واقعی سازنده آن و به قیمت واقعی آن عرضه کنیم؛ اعتماد مشتری دوباره به بازار بر می گردد.
آرزمند بازارپررونقی برای کلیه همکاران محترم هستم.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد