رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=8850

گزارش مجمع عمومی تعاونی اعتبار

مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول شرکت تعاونی اعتبار فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل تهران در مورخه ۱۸/۴/۹۶ با حضور ۱۴۳ نفر از مجموع۲۴۷ نفر عضو در هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد.ابراهیم غفوری مدیرعامل شرکت تعاونی در سخنان افتتاحیه به نکاتی در مورد عملکردشرکت تعاونی و اقدامات انجام شده، هزینه کردها، وام های پرداخت شده، ترازمالی وسودحاصله اشاره کرد. همچنین پیشنهادهایی برای آینده شرکت مطرح نمود وی خاطرنشان کرد که انتظار می رفت اعضا استقبال بیشتری داشته باشند و تعداداعضای صندوق به نسبت اعضای صنف بیشتر باشد.
سپس هیئت رئیسه مجمع با رای حضار به شرح بعد انتخاب شدند:آقایان حسن حیدری(رئیس مجمع) امیرحدادی منشی) علی اکبرفروغی و سیدحسن میرصانع (ناظران)
جلسه طبق دستور جلسه ادامه یافت و پس از بحث وگفت وگو مصوبات لازم به تصویب رسید از جمله مصوبات انتخاب بازرس شرکت با توجه به پایان مدت خدمت بارزس بود که با اخذ رای مخفی مجدداً آقای محمود غایی با ۸۳ رای به مدت یکسال انتخاب شد آقای احمد سنایی نیز با ۲۷ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد. دراین جلسه علی اکبربخشی نایب رئیس اتحادیه نیز طی سخنانی اظهار داشت درحالیکه اخذ مجوز شرکت تعاونی اعتبار و تمدید آن طی سال های گذشته از دو مرجع وزارت تکاور و بانک مرکزی انجام شده است و این امر در میان اتحادیه های کشور بی سابقه است و می تواند نقطه قوت و امتیازی برای صنف و امکانی ارزشمند برای اعضا باشد متاسفانه حتی ۱۰ درصد اعضا نیز عضو تعاونی نیستند. بخشی ادامه داد که: شعب بانک هایی که در منطقه چراغ برق کار می کنند فقط با پول اعضای ما در حال گردش های مالی و گرفتن سود وام از ما هستند.

درحالیکه می توانیم سرمایه هایمان را از طریق این شرکت تعاونی در خدمت خودمان و همکارانمان قراردهیم و اگر این اتفاق می افتد ما می توانستیم یک موسسه اعتباری ارتقاء یابیم و شاید الان بانک هم ایجاد کرده بودیم. نایب رئیس اتحادیه همچنین درباره موضوعاتی دیگری در صنف و نوسانات بازار سخن گفت و با اشاره به اینکه ثبات بازار و شفافیت عامل رونق و سود پایدار است. بیان کرد که بهم ریختگی ناشی از افزایش نرخ ارز یا کاهش آن به هیچ وجه به نفع صنوف نیست. وی اظهار امیداری کرد که در یک جلسه دیگر بتواند گزارش عملکرد هیئت مدیره را ارائه کند.سیدمهدی کاظمی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی نیز با قرائت سخنرانی خود مطالبی بیان داشت مبنی براینکه اگر ما نتوانسته ایم در شرکت تعاونی آن طور که دلمان می خواهد به صنف خدمت کنیم به دلیل پذیرفتن مسئولیت های همزمان دیگری در هیئت مدیره اتحادیه، کمیسیون رسیدگی به شکایات و اخیراً ستاد امداد رسانی به آسیب دیدگان سیل ۹۸ است. کاظمی در بخش دیگری از متن پر احساس خود ازاعضا خواست اهتمام بیشتری به همکاری با اتحادیه داشته باشند.حسن حیدری رئیس مجمع نیز با ایراد سخنانی از وضعیت شرکت تعاونی اظهارگله مندی کرد وی گفت انگیزه ما از عضویت در این شرکت تعاونی کمک به همکاران بوده است و تنها در صورتی که هیئت مدیره با ابتکار و پیگیری بتواند اعضا را متقاعد به عضویت در شرکت تعاونی کند این امر اتفاق می افتد وی با تشکر از زحمات هیئت مدیره فعلی از حضار خواست در دوره بعدی هیئت مدیره اگر در خودشان توانایی و انگیزه لازم را می بینند نامزد شده و هیئت مدیره قوی و چابک تری تشکیل شود.یادآور می شود در این جلسه غیر از اعضای تعاونی، مهمانان دیگری از جمله اعضای کمیسیون اقتصادی اتحادیه، اعضای هیئت مدیره غرب، سردبیر نشریه اتحادیه نیز حضور داشتند.
این جلسه که از ساعت ۱۴ شروع شده بود در ساعت ۱۶ به پایان رسید.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد