رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=3507

سیزدهمین نمایشگاه حمل‌ و نقل مدیریت شهری آغاز به کار کرد

سیزدهمین نمایشگاه حمل‌ و نقل عمومی و خدمات شهری ۸ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با مشارکت و حمایت نهادهای مختلفی ازجمله شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها، سازمان تاکسیرانی تهران و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود و تا ۱۱آبان ادامه دارد.

به‌گفته سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری که در اوج تحریم‌های ناعادلانه قدرت‌های جهانی نیز نه‌تنها با حضور شرکت‌کنندگان داخلی بلکه با مشارکت شرکت‌های بین‌المللی و همچنین کشورهایی که خود سردمدار تحریم‌ها بودند، بدون وقفه به‌کار خود ادامه داد. معاون شهردار تهران نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری را محلی برای نمایش رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در تولید رقابتی محصولات در ۲حوزه اثرگذار حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری دانست.

تشکری هاشمی به ویژگی‌های سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری اشاره و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال که سال گذشته موفق به ثبت در انجمن جهانی صنایع نمایشگاهی شد، افزایش مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی و تنوع و تعدد محصولاتی است که در آن به نمایش درآمد؛ روندی که البته در سال‌های اخیر شاهد سیر صعودی آن بودیم.

وی بابیان اینکه از سال گذشته شعار آسمان آبی، زمین پاک با محوریت خط سفید و مدیریت پسماند به‌عنوان شعار محوری مدیریت شهری تهران مطرح شد، اظهار کرد: این شعار می‌تواند زمینه‌ای برای توجه همزمان به این دوبخش مهم، الهام‌بخش و راهگشای مدیریت شهری باشد. امروز در شرایطی که مردم تهران از آلودگی هوا رنج می‌برند و انواع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق، سلامت شهروندان این کلانشهر را مورد تهدید قرار داده، پایتخت کشورمان حرکت خود را به سمت شهر عاری از سوخت‌های فسیلی آغاز کرده است. هدف مدیریت شهری در این حوزه این است که تهران، روزی به شهری تبدیل شود که کمترین دلبستگی به‌خودروهای شخصی به‌عنوان وسیله‌ای برای سفرهای درون‌شهری و کم وابسته به سوخت‌های فسیلی را داشته باشد.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد