مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو)، به چگونگی روند کار با این سامانه و درخواست سرویس فوری در محل پرداخت و گفت: مشتریان میتوانند از این طریق، خدماتی مانند تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد را درخواست و در محل دریافت کنند.
وی ادامه داد: اجرای آزمایشی و محدود این طرح، که «اتوکلیک» نامگذاری شده، به منظور ارایه سرویسهای فوری در محل، در برخی شهرکهای مسکونی در تهران با استقبال قابل توجه مشتریان بهویژه بانوان همراه بوده است.
حسینی در خصوص اجرای این طرح گفت: شرکت ایساکو با تجهیز و فعالسازی ۵۰۰ دستگاه واحد سیار موتوری و بکارگیری متخصصهای باتجربه این ناوگان را فعال کرده است.
وی افزود: سامانه هوشمند ایساکو(ایساکو اپلیکیشن) نزدیک به یکسال است که در اختیار مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو قرار گرفته و دریافت خدماتی همچون نوبتدهی آنلاین، قیمت روز قطعات ایساکو، اطلاعات و دانستنیهایی در خصوص گارانتی، اصالت قطعات و سایر امکانات را تسهیل کرده است و برای «اتوکلیک» دو شیفت کاری تعریف شده و دارندگان محصولات ایرانخودرو از ساعت هفت صبح تا ۲۲ امکان استفاده از این خدمت را خواهند داشت.
حسینی افزود: این طرح که پیش تر در نمایشگاه خودرویی مشهد رونمایی شده بود برای نخستین مرتبه و با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و کمک به حفظ محیط زیست طراحی و به مورد اجرا گذارده شده است. طرح اتو کلیک پس از اتمام مراحل آزمایشی، تکمیل فرایندهای فنی، اجرایی و پشتیبانی به صورت فراگیر در سراسر کشور انجام خواهد شد.