رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=128

نمایندگان جدید اتحادیه در اداره کل مالیات غرب تهران

نمایندگان جدید اتحادیه در اداره کل مالیات غرب تهران

طی مصوبه شورای غرب اتحادیه در پی استعفای آقای محمد خزایی به دلیل مشغله کاری و آقای محمد اسدزاده به علت بیماری، آقایان محمد نصراله ئیان و سعید خاکسار به ترتیب به عنوان نمایندگان اصلی و علی البدل اتحادیه در منطقه غرب تهران برگزیده شدند.

محمد خزایی که طی پنج سال گذشته از سوی اتحادیه به عنوان نماینده اصلی اتحادیه در منطقه غرب انتخاب شده بود در جلسه هیئت مدیره اتحادیه و اعضای شورای غرب گفت: برای من افتخاری بود که سالها در خدمت همکاران و اتحادیه بودم. هر وقت در جلسه­ای شرکت می­کردم و مشکل یکی از همکاران تاحدی کاسته می­شد احساس رضایت و خشنودی می­کردم. بهرحال نبابر حس همکاری و ارتباط اجتماعی انسان طالب کمک به دیگران است. اما متاسفانه به دلیل مسافرت­های کاری و مشغله­های شغلی نمی­توانم این راه را ادامه دهم. اما در خدمت آقایان نصراله ئیان و خاکسار هستم تا انشاء اله این دوستان بتوانند از فرصت خدمتگذاری به صنف بهره­مند شوند.

در این جلسه علی اکبر بخشی رئیس اتحادیه نیز با بیان اینکه یکی از افتخارات صنف ما همین است که همکاران داوطلبانه وقت گرانبهای خود را در خدمت همکارانشان قرار می­دهند و حتی پس از تحویل مسئولیتشان آمادگی دارند تجربیات بدست آمده را به نفرات بعدی منتقل کنند وقتی آقای محمود اسدزاده نیز علی رغم حادثه­ای که برایشان پیش آمده و واقعا موجب تاثر همه همکاران شد خودشان را به جلسه می­رسانند تا کاری به نفع یکی از اعضاء انجام شود موجب مباهات است و امید داریم ایشان هرچه سریعتر بهبودی کامل بیابند.

یادآوری می­شود اداره کل مالیات­های منطقه غرب تهران واقع در خیابان ستارخان است و جلسات کمیسیون مالیاتی برای رسیدگی به اعتراض همکاران با حضور نماینده اتحادیه، نماینده دادستانی و نمایندگان سازمان مالیاتی تشکیل می­شود. این جلسات یک روز در هفته در ساعت ۳۰/۸ دقیقه صبح و بعضا ۳۰/۱۰ و ۳۰/۱۳ برگزار می­گردد. معمولا برای رسیدگی و نهایی کردن توافق در مورد پرونده ۲ بار جلسه تشکیل می­گردد. بنابر قانون هیئت مدیره اتحادیه برای هر منطقه مالیاتی یک نفر نماینده اصلی و یک نفر علی البدل انتخاب و معرفی می­کنند. نمایندگان نیز به صورت افتخاری قبول مسئولیت می­کنند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد