رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=811

اتحادیه و آسان سازی مسیر ها

اتحادیه و آسان سازی مسیر ها

همانطور که اشاره شد دولت ها برای تحقق اهداف مختلفی از جمله کاهش سفرهای درون شهری ، کاهش بروکراسی و … سعی می کنند با استفاده از اینترنت و دولت الکترونیک بسیاری از مرا جعات را به ادارات حذف نمایند. از آنجا که معمولا هر پدیده ای در کنار مزایا معایبی نیز دارد این طرح نیز در کنار خدماتی که ارائه نموده مشکلات عدیدع ای نیز ایجاد نموده است . از جمله این مشکلات می توان به مشکلات اتصال به اینترنت در کشور، بی اعتمادی به کافی نت ها جهت وارد کردن اطلاهات شخصی و اقتصادی افراد ، وجود دهها سایت اینترنتی که هرکدام متعلق به یک ارگان و دارای شرایط مختلف می باشدو … اشاره کرد. این مشکلات سبب شد تا اتحادیه سازوکاری تعبیه کند تا اعضای صنف در مواقع نیاز مسیر بسیار سهل تری را طی کنند.

در همین راستا بنا شد تا یک مرکز ارائه خدمات اینترنتی جهت ثبت نام ها و دیگر اقدامات اینترنتی توسط اتحادیه راه اندازی شود. از سویی دیگر با توجه به سروکار داشتن همیشگی اعضا با مسائل مالیاتی در همین مکان دفتر امور مالیاتی اتحادیه نیز برقرار گردید.

این مرکز با تصویب هیئت مدیره اتحادیه با مسئولیت سید جواد ارجمندی وبازرسی حاج حسن ساده در محل دفتر جناب ارجمندی به

آدرس خیابان ملت – روبروی اکباتان ساختمان ایران ماشین پلاک۱۱۷ طبقه اول واحد ۴ ایجاد گردیده است. خدماتی که این دفتر ارائه خواهد نمود شامل ثبت کد اقتصادی – اظهارنامه – امضاالکترونیک – سامانه نرم افزار حسابداری – خدمات و پیگیری های مالیاتی و همچنین پیگیری و رفع مشکلات اعضا و دارایی می باشد. شایان ذکر است آقای ارجمندی نماینده رسمی اتحادیه در کمیسیون حل اختلاف دارائی می باشد.

در پایان خاطر نشان می شود که در طی مدت آغاز به کار این مرکز بسیاری از مشکلات مالیاتی مودیان تاحد زیادی رفع شده است و نقش بسزائی در سهل نمودن پیگیری های مالیاتی اعضا داشته است.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد