رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1823

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه دوم خدمات پس از فروش شد

بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش مدیران در میان شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۹۳ موفق به کسب رتبه دوم خدمات پس از فروش گردید.

، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال ۹۳ نیز توانست با تلاش مدیران و پرسنل و همچنین شبکه گسترده نمایندگی های مجاز ، جایگاه دوم خدمات پس از فروش را در رقابت با سایر خودروسازان از آن خود کند.

شایان ذکر است که در ارزیابی سال ۹۲ نیز شرکت خدمات پس از فروش مدیران بیشترین میزان رشد را در بین کلیه شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش را کسب نموده است.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال ۹۳ نیز با سرلوحه قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و افزایش کیفیت خدمات توانسته است جایگاه مناسبی را در بین سایر شرکتهای خدمات پس از فروش کسب نماید.

از آیتم های مهمی است که در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد توجه بوده دو ایتم عملکردی و میدانی است به طوری که در راستای آیتم عملکردی، رضایت مشتری ، رضایت نمایندگی و اثر بخشی فرایند مورد ارزیابی قرار گرفته و ابزار و تجهیزات نمایندگی ، نیروی انسانی و اموزش وضعیت فیزیکی نمایندگی نیز از در راستای ایتم میدانی در این دوره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد