شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.
در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبکه گسترده نمایندگی های مجاز جایگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با سایر خودروسازان از آن خود کرده و برای سومین بار رتبه اول را در تاریخ ادواری این ارزیابی ها به دست آورد.
ارتقای کیفیت و مشتری مداری از اهداف کلان و بسیار مهم گروه صنعتی ایرانخودرو بوده که نتایج ارزیابی های اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.
ویژگی خاص و برتری این دورهاز ارزیابی ها، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایرانخودرو است و این در حالی است که تنوع محصول و تعداد نمایندگی های ارزیابی شده نسبت به سایر خودروسازان فاصله معنا داری داشته و قابل قیاس با واردکنندگان خودرو به لحاظ کمی و تعدادی نیست.
بر اساس این گزارش با تعریف و تدوین پروژه ها و برنامه های کیفی در تمامی حوزه ها سعی شده فاصله ها با استانداردهای جهانی کم شده و رضایت حداکثری مشتریان سرلوحهتمامی فعالیت ها قرار گیرد.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، شرکت ایساکو با به دست آوردن امتیاز کل ۹۱/۸۲ برای ششمین سال متوالی و با کسب بالاترین امتیاز ، جایگاه خود را به عنوان برترین ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بین ۴۱ شرکت در کشور تثبیت کرد.
جدول شش سال ارزیابی وزارت صنعت از شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی
بازنگری | دوره ارزیابی | مقام کشوری | رتبه | امتیاز کل | رده بندی شرکت ها |
۲ | ۱۳۸۸ | مقام ۱ | رتبه ۳ | ۶۵ | ایساکو، سایپا، آسان، ایرتویا |
۲ | ۱۳۸۹ | مقام ۱ | رتبه ۲ | ۶۹٫۳۸ | ایساکو، سایپا، مزدا، ایرتویا |
۳ | ۱۳۹۰ | مقام ۱ | رتبه ۲ | ۷۹٫۸۴ | ایساکو، مزدا ، سایپا، ایرتویا |
۳ | ۱۳۹۱ | مقام ۱ | رتبه ۱ | ۸۰٫۰۶ | ایساکو، سایپا، اطلس، آسان |
۳ | ۱۳۹۲ | مقام ۱ | رتبه ۱ | ۸۱٫۷۱ | ایساکو، پارس خودرو، اطلس خودرو، سایپا |
۳ | ۱۳۹۳ | مقام ۱ | رتبه ۱ | ۸۲٫۹۱ | ایساکو، مزدا ، پارس خودرو ، اطلس خودرو |