رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1670

نمایشگاه خودرو وقطعات وصنایع وابسته کرمانشاه۹۴

هدف از برگزاری نمایشگاه خودرو وقطعات وصنایع وابسته کرمانشاه۹۴
صنعت خودرو سازی جز بزرگترین بنگاه های اقتصادی جهان محسوب می شود و در کشور ما نیز در این خصوص قصد خودرو ساز شدن و دست یابی به بازار های بین المللی را دارد. اصولاً برپایی نمایشگاه های خودرو به منظور بازاریابی صورت می گیرد و در صورتی که شرکت خودرو ساز محصول جدید داشته باشد در این نمایشگاه ها می تواند با نظرسنجی نسبت به تعیین قیمت و تقاضا اطلاعات لازم را کسب کند. حضور در این نمایشگاه در ابتدای امر به منظور حفظ مشتری و در مرحله بعد برای بازاریابی، تحقیق و شناسایی بازار هدف صورت می گیرد و به این طریق خودرو ساز نسبت به نیاز بازار مطلع می شود. بازار هدف جهت حضور در نمایشگاه ها بسیار موثر است. زیرا برای دستیابی به این بازار باید توان تامین خودرو و قطعات و ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند و در صورتی که نتوانند نیاز متقاضی را تامین کنند شرکت در نمایشگاه توجیهی نخواهد داشت.

ضرورت شفاف سازی :

شوک ها و نوساناتی که در بازار کشور ایجاد شده، باعث به وجود آمدن افت و خیز در بازار این صنعت نیز شده است که امید است با شکل گیری ثبات اقتصادی شاهد رونق در این بازار باشیم. در حال حاضر برندهای متعددی در بازار وجود دارد که مصرف کننده نهایی و حتی فعالان شبکه توزیع نیز بعضا آشنایی با این برندها ندارند، بنابراین برگزاری نمایشگاه باعث ایجاد ارتباط موثر فی مابین فعالان این بخش خواهد شد که ارتقاء سطح خدمات و توسعه فضای کسب و کار صنف را رقم خواهد زد.

معرفی کالاهای باکیفیت :

با توجه به اینکه خریداران همیشه به دنبال کالای با کیفیت و با قیمت مناسب هستند، تولید کنندگان و توزیع کنندگان می بایست استاندارد محصولات را رعایت کنند و در عین حال قیمت تمام شده را با کوتاه کردن زنجیره تامین کالا کاهش دهند.
همچنین ارائه کالاها با گارانتی تضمین کننده کیفیت محصولات برای مصرف کننده نهایی خواهد بود.

حمایت از مصرف کننده:

وظیفه اصلی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان حمایت ازحقوق مصرف کننده است یعنی چنانچه کالایی دچار مشکل باشد تعویض شده و در صورت نیاز ضرر و زیان مشتری را نیز جبران شود.

ارائه بهتر خدمات در نمایشگاه :

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش کالاهای مختلف است. بدین ترتیب فعالان شبکه توزیع در سراسر کشور اطلاعات به روز تری به دست آورند. به طور کلی ارتباط با مشتریان و شنیدن نظرات و پیشنهادهای ایشان و هماهنگی بین تولید کننده و توزیع کننده قطعات از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

تفاوت نمایشگاه امسال با نمایشگاه سال۹۳:

  • حضور شرکتهای قطعه ساز بیشتر
  • حضور ۱۰نماینده شرکت های خودرو سازی سبک وسنگین ایرانی وخارجی دراین دوره
  • تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام در این نمایشگاه ۳ماه قبل از برگزاری نمایشگاه
  • برنامه ریزی جهت قراردادن تاریخ برگزاری این نمایشگاه در زمانی مناسب که با نمایشگاههای مشابه در شهرهای دیگر تداخل ویا نزدیکی نداشته باشد.

دلایل استقبال نمایشگاه سال۹۴نسبت به سال۹۳:

  • بازاریابی فعال تر در زمینه قطعات وخودرو ازطریق حضورواطلاع رسانی در نمایشگاههای خودرو وقطعات در سراسر کشور
  • اطلاع رسانی جامع تر که از طریق ارسال ایمیل به شرکتها ونیز ارسال فراخوان دعوت در این نمایشگاه
  • تمرکز برروی تولید کنندگان وتوزیع کنندگان اصلی در نمایشگاه این دوره که باعث رغبت ومیل بیشتر شرکتها وتولیدکنندگان در این دوره گردید

ششمین نمایشگاه خودرو و قطعات وصنایع وابسنه کرمانشاه با بهره گیری از تجارب گذشته و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت در فضایی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۴ به مدت ۴ روز پذیرای بازدیدکنندگان عزیز می باشد.

مدیراجرایی نمایشگاه خودرووقطعات۹۴کرمانشاه

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد