رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1566

افت ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی قیمت برخی از خودروهای داخلی

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت : بازار خودرو با وجود آغاز تابستان همچنان در رکود شدید به سر می برد به طوری که این وضعیت موجب کاهش قیمت در برخی از خودروهای داخلی و وارداتی شده است.

مصطفی زمانی افشار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : بازار خودرو این روزها به میزانی خراب و با رکود جدی همراه است که امیدی به بهبود بازار طی روزها و ماههای آتی نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به افت شدید تقاضا در بازار خودروهای داخلی و وارداتی خاطر نشان کرد : البته کاهش قیمت صورت گرفته در بازار خودروهای داخلی بیشتر موجب حذف حاشیه بازار و نزدیک شدن قیمت بازار به کارخانه شده است .

وی گفت : هم اکنون اغلب فروشندگان خودرو با توجه به رکود جدی حاکم بر بازار ، عملا سودی از خرید و فروش خودرو کسب نمی کنند.

وی با توجه به اوضاع بازار خودروهای وارداتی خاطر نشان کرد : هم اکنون اغلب فروشندگان خودروهای وارداتی به دلیل مشکلات مالی ناگزیر به فروش خودرو به زیر قیمت شده اند .

وی در مقایسه قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار در چند روز گذشته گفت : اغلب خودروهای داخلی در چند روز گذشته نوسان قیمت هایی بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان را تجربه کرده اند به طوری که قیمت سمند سورن سفید در هفته گذشته ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و امروز با افت ۶۰۰ هزار تومانی به ۳۶ میلیون کاهش قیمت یافته است.

این فعال بازار خودرو تصریح کرد : همچنین قیمت ال ۹۰ سفید از ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هفته گذشته به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است ضمن اینکه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۱۰۰ هزار تومان کاهش هم اکنون ۳۳ میلیون و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

افشار همچنین با توجه به کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت پارس تندر گفت : قیمت پارس تندر در فاصله هفته گذشته تا کنون با ۵۰۰ تومان کاهش هم اکنون با ۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد