رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1410

برنامه ریزی برای ارتقای ظرفیت عبور و مرور شهری

برنامه ریزی برای ارتقای ظرفیت عبور و مرور شهری شهردار منطقه دو تهران اظهارداشت: ارتقای ظرفیت های عبور و مرور و تقویت کارکرد های کیفی آن بخش مهمی از مجموعه فعالیت های زیر ساختی شهرداری تهران را تشکیل می دهد.

“عزیز اله نظری” اظهارداشت: اجرای عملیات ابنیه و سیویل بزرگراه ها و تقاطع های غیر همسطح به دنبال ایمنی تردد، روان سازی ترافیک، کاهش زمان توقف و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا انجام می شود با روان سازی ترافیک کاهش چشمگیری در هزینه های پنهانی همچون هزینه های بهداشتی و درمانی و روحی و روانی اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی شهروندان خواهیم داشت.

شهردار منطقه دو تهران تصریح کرد: با توجه به مطالب فوق الذکر و به دلیل باز توزیع صحیح ترافیک در محدوده معابر بلوار شهرداری- میدان کاج وخیابانهای سرو و سعادت آباد، بلوار دریا، اتوبان یادگار امام و اتوبان نیایش، احداث پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش در دستورکار این منطقه قرار گرفت و عملیات اجرای آن از طریق معاونت فنی و عمرانی منطقه به اجرا در آمده است.

به گفته نظری ، این پل در راستای محور بلوار شهرداری کمی پائین تر از شهرداری منطقه ۲ شروع و به بلوار دریا ختم می شود.

طول پل ۷۲ متر وبا خاک مسلح طرفین کوله هابمیزان ۴۰۰ متربوده ودارای عرض ۱۸/۷متر میباشد،روگذر دارای دو لاین رفت و برگشتی بعرض۱۳/۷۵متر و دو پیاده رو بعرض ۸۰ سانتی متر در دو طرف میباشد. پل دارای ۴ دهانه با حداقل ارتفاع گاباری پل در بزرگراه نیایش ۶متر است.

منبع: خبر خودرو

 

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد