رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1804

خودروهای جدید راین به بازار می آیند

سخنگوی رکت خودروسازان راین از عرضه ۲ محصول جدید این شرکت خبر داد.

امید طالشیان ضمن اشاره به رویکرد جدید شرکت خودروسازی راین گفت: با توجه به تغییر ذائقه مصرف کنندگان ، نکات و نیاز بازار هدف سنجیده شد و به همین منظور ۲ محصول جدید این شرکت در سگمنت قیمتی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان و در دو مدل دنده دستی و اتومات تا پایان تابستان به بازار عرضه خواهند شد.

وی افزود: در سال ۹۳ با اجرای رویکرد جدید و با فعال سازی مناسبات بین المللی و سیاست های فروش و خدمات پس از فروش و با وجود تولید تنها یک محصول ، ۳ هزار دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه شد.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز ۱۶ هزار دستگاه خودرو در قالب ۴ محصول جدید تولید خواهد شد .

وی همچنین از عرضه محصول SUV این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: محصولات جدید خودروسازی راین با برند راین خودرو به بازار عرضه خواهند شد و عرضه یک مدل SUV و مینی SUV تا پایان سال در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال در رابطه با عرضه مدل های هاچ بک گفت: فعلا برنامه ای برای تولید مدل های هاچ بک نداریم.

طالشیان ضمن اشاره به این اینکه دوران سری دوزی در ایران به اتمام رسیده است گفت: در بازار ایران قدرت انتخاب بالا رفته و انتظارات عوض شده و تکنولوژی برای مصرف کننده مهم شده است. سیاست اکنون شرکت همانند دوران عرضه خودروهای هیوندای است و هدف ما تولید خودروهای با کیفیت می باشد.

وی در رابطه با تاثیر توافق احتمالی بر قیمت و بازار خودرو گفت: باتوجه به افزایش دستمزدها و هزینه های تولید، درصورت جمع بندی نهایی مذاکرات با کشورهای ۱+۵ و برداشته شدن بخشی از تحریم ها، قیمت خودرو کاهش نمی یابد. اشتباه است اگر فکر کنیم جمع بندی نهایی مذاکرات منجر به کاهش قیمت خودرو خواهد شد.

وی افزود: تجربه نشان داده است هرگاه رونق اتفاق افتاده است قیمت ها چه قیمت خودرو و سایر کالاها افزایش می یابد بنابراین نه تنها قیمت خودرو در صورت برداشته شدن تحریم ها کاهش نخواهد یافت بلکه با خارج شدن بازار از رکود با افزایش قیمت خودرو در بازار مواجه خواهیم شد.

وی گفت: جمع بندی نهایی مذاکرات اثار کاهشی روی قیمت خودرو نخواهد داشت و رکود فعلی در بازار خودرو ناشی از اثار روانی مذاکرات و امید مشتریان به کاهش قیمت است.

طالشیان افزود: درصورت رفع تحریم ها شاهد ورود برندهای بهتر و خودروهای لوکس با قیمت های بالاتر در بازار خواهیم بود و برداشته شدن تحریم ها تسهیل مناسبات پولی شرکت ها و تسریع فعالیت ها را در پی خواهد داشت.

طالشیان با بیان اینکه در بحث خدمات پس از فروش هدف ما این است که پای مصرف خریداران خودرو به واحدهای تعمیرگاهی باز نشود ، افزود : درحال حاضر میزان مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی برخی برندهای ما کمتر از یکدهم درصد است و همین مراجعه پائین به تعمیرگاهها باعث نارضایتی تعمیرگاهداران شده که ما برای جلوگیری از ضرر و زیان انها برنامه هایی چون نمایندگی چند برند و ارائه مشوق هایی برای ادامه همکاری در دستور کار داریم.

وی افزود : مذاکرات جدی با خودروسازانی از ژاپن و برخی کشورهای اروپایی در حال انجام است تا درصورت جمع بندی نهایی با طرف های مذاکره کار را اغاز کنیم.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد