رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=1257

طرح تخصیص سوخت ناوگان جاده ای گازوئیل سوز بر اساس میزان عملکرد از اول تیرماه

با توجه به اجرای مرحله اول طرح تخصیص سوخت گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از اردیبهشت سال جاری ، مرحله دوم طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش از اول تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز اجرا می شود .

عبدالحمید قوچاقی عضو کمیته اطلاع رسانی کارگروه نظارت بر اجرای طرح ضمن اعلام این مطلب گفت: از اول تیرماه سهمیه سوخت فقط به دو صورت – سهمیه ماهیانه پایه و – سهمیه بر اساس اسناد حمل و نقل( پیمایش) به ناوگان حمل و نقل جاده ای باری، مسافری و بین المللی اختصاص می یابد .

وی افزود: در سهمیه ماهیانه همانند روش گذشته مقداری سوخت در کارت سوخت رانندگان بصورت ماهانه برای خودرو های کم فعالیت برون شهری شارژ می شود و در بخش سهمیه بر اساس پیمایش، تخصیص بر اساس اطلاعات کارکرد ناوگان از طریق ثبت بارنامه و صورت وضعیت و CMR تعیین می شود.

قوچاقی اطلاعات مورد نیاز برای سهمیه سوخت برحسب پیمایش را ثبت دقیق مبدأ – مقصد ، پلاک خودرو و شماره تلفن رانندگان در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرده و تصریح کرد: با توجه به اینکه در مرحله نخست این طرح در اردیبهشت سال جاری اطلاعات مورد نیاز شرکت های حمل و نقل باری، مسافری و بین المللی و همچنین رانندگان جمع آوری شد ضروری است که رانندگان و شرکت های که تاکنون اطلاعات خود را بروز رسانی نکرده اند در اسرع نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

کارشناس حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان اظهار داشت: رانندگان برون شهری می توانند با ارسال شماره کارت هوشمند خود به سامانه پیامکی ۶۰۴۰۱۴۱۱ و شماره گیری از طریق # ۱۴۱ * ۶۰۴۰ * و یا از طریق مراجعه به سایت www.rmto.ir  و همچنین مراکز صدور کارت هوشمند اطلاعات مربوط به میزان پیمایش خود را دریافت کنند.

منبع:http://khabarkhodro.com

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد