رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2328

استقبال بی نظیر بازار از سیمبل ادامه دارد

رنو سیمبل که در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت تا تکمیل ظرفیت از روز شنبه ۲۴ مرداد ماه، به صورت پیش فروش آغاز شد، در همان ساعات ابتدایی آغاز فروش با استقبال خوبی مواجه شد و عرضه با تحویل ۶۰ روزه این محصول به پایان رسید.

مدیر بازاریابی نگین خودرو اعلام کرد: بازار خودرو در مواجهه با این مهمان تازه وارد اروپایی که با مدل ۲۰۱۶ به کشورمان وارد خواهد شد اشتیاق خوبی از خود نشان داد و استقبال خوبی از سیمبل صورت گرفت و فروش ۹۰ و ۱۲۰ روزه آن همچنان ادامه دارد.

شکوهی تصریح کرد: سیمبل به خوبی توانست در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرویی مشهد یخ بازار خودرو را بشکند و راه را برای رونمایی از خودروهای دیگر این برند Renault در آستانه سال ۲۰۱۶ میلادی هموار کند.

وی تاکید کرد: سیمبل پیش از این توانست اعتماد بازار خودرو ترکیه را به خوبی جذب کند و امروزه این خودرو، محصولی کاربردی در این کشور به شمار می آید و امیدواریم با پیشینه درخشانی که رنو از دیرباز در ایران دارد، این خودرو نیز بتواند به سبد خودروی خانواده های ایرانی افزوده شود.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ با قیمت پایه ۶۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان قابل عرضه است.

شکوهی ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مشتریان تصریح کرد: سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و توانست با شرایط فروش بسیار جذاب و سود مشارکت ۲۱ درصدی یخ بازار خودروی ایران رابشکند.

سیمبل همچون دیگر محصولات Renault که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با دو روش قیمت قطعی و غیرقطعی به فروش می رسد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 منبع: اخبار خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد