رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2260

اولین خودروی لوکس چری توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه مشهد رونمایی شد

طی برگزاری مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو ، و انجمن خودروسازان و انجمن خدمات پس از فروش خودروی Tiggo5(تی گو ۵) در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، نعمت بخش، دبیر انجمن خودرو سازان در این مراسم گفت: شرکت مدیران خودرو نخستین خودروساز داخلی است که به خودروی تولیدی خود ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی ارائه می دهد.

وی در ادامه افزود: این موضوع نشان دهنده این است که این شرکت به کیفیت بسیار اهمیت می دهد و خودروی Tiggo5 نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

خودروی شاسی بلند تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD صندلی راننده برقی ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به روز رفاهی در سطح بسیار بالا است .

این خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی رقیب خواهد بود. این گارانتی بلند مدت تضمین کننده کیفیت بالای این محصول می باشد.

 

لازم به ذکر است که در این مراسم مهندس شریعت رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو ، ژانگ ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو ، مهندس امیری ، مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو ، مهندس پیمان فر ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، مهندس نعمت بخش ، دبیر انجمن خودروسازان و مهندس غیاثی ، دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو حضور داشتند.

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد