رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2164

رانندگان شب‌ها به ترکیه سفر نکنند

مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت : به رانندگان ایرانی توصیه شد تا آنجا که ممکن است شب‌ها کمتر از مرز ایران به طرف ترکیه بروند.

محمدجواد عطرچیان با اشاره به وقوع انفجار هفته‌گذشته در مسیر قطار مسافری ترکیه – ایران گفت: همان شب ترددی از مرز ایران به طرف ترکیه انجام نشد اما روز بعد تردد کامیون‌ها به حالت عادی برگشت.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: به رانندگان ایرانی توصیه شد تا آنجا که ممکن است شب‌ها از مرز ایران به طرف ترکیه نروند البته طرف ترک از آن حادثه به بعد شب‌ها نیروهای ژاندارمری خود را در طول ‌جاده‌های مرزی این کشور مستقر می‌کند چون به هر حال مسئولیت هر نوع اتفاقی که در خاک ترکیه برای اتباع و کامیون‌های ایرانی بیفتد با دولت آنکاراست.

هفته گذشته در مسیر قطار مسافری آنکارا به تهران به شماره ۱۱۵۱۲ ترانس آسیا بین دو ایستگاه سوورن – گنچ از توابع استان بینگل ترکیه انفجار مین اتفاق افتاد که این انفجار براساس اعلام خبرگزاری دولتی آناتولی با کنترل از راه دور بود. انفجار یادشده تلفات جانی نداشت اما به واگن و ریل ها خسارت وارد شد.

محسن پورسیدآقایی مدیر عامل شرکت راه اهن هم به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق درخواست دولت ترکیه و با هماهنگی وزارت امور خارجه کشور تا برقراری امنیت کامل در مسیر ریلی از اعزام قطار جدید به ترکیه خودداری می‌شود.

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد