رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2139

عرضه وانت دو کابین ایسوزو شرکت بهمن موتور از نیمه دوم شهریور

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور از عرضه وانت دو کابین ایسوزو از نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ،وانت دوکابین ایسوزو D-Max ،از نیمه دوم شهریور ماه سال جاری به بازار عرضه می شود.

کاویانی  افزود : این محصول پس از مطالعات و بررسی گسترده که در جریان همکاری شرکت ایسوزو ژاپن صورت گرفت ،انتخاب و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد : وانت دوکابین ایسوزو D-Max پس از انجام تست های مختلفی چون سرعت کم(Low Speed) با پیمایش ۵۰ هزار کیلومتر و انجام سرعت بالا (High Speed) با پیمایش ۱۰۰هزار کیلومتر و قرار گرفتن در شرایط مختلف آب و هوایی کشور انتخاب گردید به همین جهت این خودرو متناسب با شرایط مختلف اقلیمی است.

وی با اشاره به برخی از مشخصات فنی این خودرو اظهار داشت : وانت دوکابین ایسوزو D-Max دارای موتور قدرتمند ۳۰۰۰ سی سی توربو دیزل با توان ۱۶۱ اسب بخار است این خودرو به صورت ۵ دنده دستی و دودیفرانسیل بوده و دارای دو کیسه هوا، کولر، فرمان هیدرولیک، رینگ آلمینیومی “۱۶ و قفل مرکزی است.

وی افزود : کابین این خودرو بسیار جادار و دارای دید بسیار خوبی است علاوه بر کابین جلو قسمت عقب نیز بسیار جادار و مناسب برای سرنشینان است، این خودرو دارای هندلینگ و پایداری مناسب در جاده است که نهایتا”‌ باعث می شود رانندگی با آن راحت و دلپذیر باشد.

وی یکی از نکات مهم و قابلیت های ویژه این خودرو را مصرف سوخت آن اعلام کرد و گفت : مصرف ترکیبی سوخت این خودرو ۵/۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است از این رو بالحاظ قیمت سوخت ، مصرف سوخت آن بسیار اقتصادی و مناسب است.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور در ادامه به قیمت و شرایط فروش وانت دوکابین ایسوزو D-Max اشاره کرد و اظهار داشت : قیمت این خودرو برای عرضه به بازار ۱۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که با توجه به برند آن و در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار از کیفیت و قابلیت های ویژه ی و مقرون به صرفه ای برخوردار است .

کاویانی همچنین به مزیت این خودرو در مقایسه با سایر خودروها موجود در بازار پرداخت و افزود : با توجه به مونتاژ این خودرو در شرکت بهمن موتور و با عنایت به وجود محدودیت در خرید خودروهای وارداتی توسط سازمان ها و ارگان ها ، این خودرو قطعا گزینه مناسبی برای متقاضیان خواهد بود لذا سازمان ها و ارگان ها در صورت تمایل به خرید این محصول می توانند با شرکت بهمن موتور وارد مذاکره شوند.

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد