رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2189

مدرسان رنا موفق به دریافت گواهینامه سطح سوم ولوو شدند

خسروی فر مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا با بیان مطلب فوق افزود: شرکت خدمات فنی رنا بمنظور ارتقاء سطح دانش فنی شبکه نمایندگی ها و ارایه خدمات هر چه بهتر به مشتریان از تجربیات مدرسین ولوو استفاده می نماید. با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت رنا  دو تن از کارشناسان این شرکت ( آقایان فاتحی راد و صادقی) که جزء مدرسین تائید شده شرکت ولوو در منطقه خاورمیانه محسوب می شوند موفق به دریافت گواهینامه سطح سوم شدند.

مدیر شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ولوو در مرکز بین المللی آموزش رنا افزود : با توجه به ضرورت آموزش، بدون تردید دوره های آموزشی برگزار شده از سوی شرکت ولوو، از کیفیت ، استاندارد بالا و به روز جهانی برخوردار است. لذا در هر مرحله، با حضور ارزیابان و مدرسان ولوو، منجر به ارتقای سطح مدرسان ایرانی میشود که در نهایت، باعث ارتقای سطح آموزشی شبکه خدمات پس از فروش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به طور کلی، پروژه آموزشی ولوو، دارای پنج سطح است. که در این فرایند آموزشی، ابتدا آموزش های فنی و تخصصی در مراکز آموزشی ولوو در امارات یا مرکز آموزشی گوتنبرگ سوئد برگزار و پس از آن، افراد ارزیابی و مدرک اخذ میکنند.ضمن تبریک به این دو عزیز موفق، با توجه به کسب دانش و مهارت در دوره های تخصصی این امید می رود که این تجارب و آموخته ها منجر به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات پس از فروش محصولات شرکت سایپا دیزل و در نتیجه افزایش سطح رضایت مشتریان این شرکت شود.

منبع: خبر خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد