رسانه صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات

آدرس کوتاه :

http://yadakiresaneh.ir/?p=2170

همکاریهای خودرویی با ایران را بزودی آغاز خواهیم کرد

دریکو گوئیدی عصر سه شنبه در راس هیاتی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص همکاری های دو کشور در زمینه صنعت خودرو، افزود: در آینده نزدیک به طور قطع همکاری هایی در صنعت خودرو با ایران خواهیم داشت چرا که تعداد خودروهایی که در این کشور تولید می شود رقم بالایی است و این میزان تولید به طور قطع به بازار داخلی محدود نخواهد شد.
وی تصریح کرد: البته همکاریهای دو جانبه نباید تنها در صنایع بزرگ خلاصه بلکه باید در صنایع کوچک و متوسط نیز این همکاریها ایجاد شود.
گوئیدی با اشاره به رابطه تجاری دیرینه ایران و ایتالیا، اظهار داشت: دو کشور دارای روابط خوب اقتصادی و صنعتی بودند و تا قبل از اعمال تحریم ها حجم مبادلات دو کشور بیش از ۷ میلیارد یورو بوده است.
وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اکنون در برهه تاریخی قرار داریم و توافقات به عمل آمده نه تنها برای ایران و اروپا بلکه برای جهان مفید است.
وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا با بیان اینکه بدنبال تجدید همکاریهای صنعتی و اقتصادی با ایران هستیم، گفت: در گذشته ایتالیا به صورت سنتی در بازار ایران حضور داشته اما امروز می خواهیم حوزه های فعالیت خود را گسترده و وسیع تر کنیم.
وی بر تعریف رابطه تجاری بلندمدت براساس رابطه برد – برد تاکید کرد و گفت: ما به سرعت تلاش خواهیم کرد کانال های فایناس را برای این رابطه تجاری جدید فراهم کنیم ضمن آنکه مطمئن هستیم این همکاری ها بصورت مثمرثمر ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: اخبار خودرو

آرشیو ماهنامه یدکی‌رسانه

گروه رسانه‌ای چکاد